آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان شهید سپاسی شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: آتش سوزی یک منزل مسکونی در خیابان شهید سپاسی شیراز با حضور آتش نشانان مهار و از سرایت آتش به واحدهای مجاور جلوگیری شد.

محمدهادی قانع در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به جزئیات این حادثه، اظهار کرد: مقارن ساعت ۱۶:۴۴ عصر امروز _سه‌شنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۰_ در تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع‌رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شش را به همراه خودروهای حمل دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه در خیابان شهید سپاسی، اعزام کرد.

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه بود و در آن بالکن یکی از واحدهای مسکونی که در طبقه دوم این ساختمان قرار داشت، به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شده و به فضای داخلی منزل راه پیدا کرده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: با توجه به اینکه دود و آتش زیادی از بالکن طبقه دوم زبانه می‌کشید و هر لحظه نیز امکان سرایت عله‌های سرکش آتش به دیگر واحدهای این ساختمان در طبقات فوقانی وجود داشت، آتش نشانان ضمن مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی، پس از قطع برق و گاز اقدام به کشیدن لوله‌های آبرسانی به محل آتش سوزی کرده و موفق شدند آتش سوزی را در کمترین زمان ممکن مهار کنند.

وی با بیان اینکه گروه امداد و نجات نیز همزمان با عملیات مهار آتش سوزی، به داخل ساختمان وارد شده و تمامی ساکنان ساختمان را در سلامت کامل به خارج از محیط مملو از دود و حرارت انتقال دادند، ادامه داد: خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیب جانی وارد نشد.

قانع تصریح کرد: علت وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

کد خبر 507105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.