آغاز عملیات بهسازی خیابان‌های شهر تنکابن

شهردار تنکابن از آغاز عملیات بهسازی خیابان‌های این شهر خبر داد.‏

مسعود ردایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز عملیات بهسازی معابر شهر با استفاده از دستگاه آسفالت تراش اظهار کرد: این پروژه در تعدادی از خیابان‌های تنکابن آغاز شده و به مرور در مابقی خیابان‌ها نیز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به مزیت‌های استفاده از دستگاه آسفالت تراش عنوان کرد: یکی از عمده اقدامات مؤثر در دوره جدید مدیریت شهری در ورود به مقوله اصلاح وضعیت جاده‌ها و شریان‌های اصلی، استفاده از روش‌های جدید و حذف سیستم‌های سنتی است که یکی از این اقدامات، لزوم استفاده از دستگاه آسفالت تراش یا همان ویت کن جهت لایه‌برداری سطوح آسفالت قدیمی در خیابان‌های اصلی شهر بوده است.

شهردار تنکابن خاطرنشان کرد: امروزه بهترین روش برای نگهداشت راه‌ها، استفاده از ماشین آسفالت تراش یا به اصطلاح ویت‌کن است که این ماشین، آسفالت خراب شده در لایه سطحی را می‌تراشد تا به جای آن آسفالت جدید استفاده شود.

وی یادآور شد: در برهه فعلی بخش‌هایی از محور اصلی شهر که دارای خرابی‌های بسیار بوده در طرح نهضت آسفالت مورد اصلاح واقع می‌شود و با شیوه جدید با دستگاه آسفالت تراش سطح معیوب جاده اصلاح شده و سپس نسبت به آسفالت آن محور اقدام می‌شود.

کد خبر 507088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.