بازار ارز دیجیتال امروز ۲۲ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین توانسته به سمت سقف کانال خود حرکت کند و در محدوده ۳۴ هزار دلار نوسان کند، کمی باید منتظر ماند تا الگوی اصلاحی تأیید شود، در این نقطه به هیچ عنوان پیشنهاد ورود داده نمی‌شود.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ سه‌شنبه ۲۲ تیرماه_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۳۲ هزار و ۸۵۰ دلار، کاهش ۴.۱۰ درصدی
  • اتریوم ۱ هزار و ۹۸۷ دلار
  • بایننس کوین ۳۰۹ دلار و ۹۳ سنت
  • کاردانو یک دلار و ۲۹ سنت
  • دوج کوین ۲۰ سنت
  • ریپل ۶۱ سنت
  • پولکادات ۱۴ دلار و ۵۱ سنت
  • یونی سواپ ۱۹ دلار و دو سنت
  • بیت کوین کش ۴۷۲ دلار و ۷۶ سنت
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۲ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین

نگاهی به بیت کوین در تایم فریم یک ساعته نشان می‌دهد این رمز ارز توانسته به سمت سقف کانال خود حرکت کند و در محدوده ۳۴ هزار دلار نوسان کند. در تایم فریم یک ساعته حاکی از واگرایی منفی در سقف اندیکاتور مکدی است، این موضوع می‌تواند منجر به اصلاح قیمت بیت کوین تا محدوده ۳۱ هزار دلار شود، البته کمی باید منتظر ماند تا الگوی اصلاحی تأیید شود، در این نقطه به هیچ عنوان پیشنهاد ورود داده نمی‌شود.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۲ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(تحلیل‌ها نظر تحلیلگر می‌باشد و مبنای معاملات شما نباید قرار بگیرد، سلب مسئولیت)

تحلیل امروز ۲۲ تیر ماه

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۲ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(تحلیل‌ها نظر تحلیلگر بوده و مبنای معاملات شما نباید قرار بگیرد)

پیش بینی می‌شود بیت کوین تا محدوده ۳۰ الی ۳۱ هزار واحد ریزش را تجربه کند و سپس در آن نقطه اگر بر روی سطوح حمایتی شاهد بازگشت قیمتی باشیم می‌توانیم بگویم مجدد یک موج صعودی کوتاه خواهیم داشت.

احتمال افت قیمت بیت کوین با رشد نسبت نهنگ‌های آن در صرافی‌ها

داده‌های وب‌سایت تحلیلی کریپتو کوآنت نشان می‌دهد نسبت نهنگ‌های بیت کوین در تمامی صرافی‌های دیجیتال رشد کرده و مقدار آن به ۰.۵۹۳ رسیده است. این مسئله شاید تأثیر منفی بر بیت کوین داشته باشد و به کاهش قیمت آن منجر شود. نسبت نهنگ‌های بیت کوین در صرافی‌ها طی سال جاری سه بار از این ناحیه فراتر رفته و قیمت بیت کوین بعد از آن دچار افت شده است. افزایش این نسبت به منزله افزایش فشار فروش است. گفتنی است ۳.۴ درصد کل بیت کوین در گردش در اختیار چهار کیف پول حاوی ۱۰۰ هزار تا یک میلیون بیت کوین است و کیف‌های پول دارای ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار بیت کوین ۱۰.۹۱ درصد عرضه در گردش را در اختیار دارند.

غنا می‌خواهد پروژه ارز دیجیتال ملی خود را شروع کند

بانک مرکزی غنا می‌خواهد پروژه آزمایشی ارز دیجیتال ملی خود را در ماه سپتامبر امسال شروع کند. معاون اول بانک مرکزی این کشور با اعلام این مطلب گفت ارز دیجیتال ملی به افزایش کارایی و ثبات سامانه پرداخت و ایجاد رقابت در بخش اقتصادی کمک می‌کند. او افزود این فناوری قابل ستایش است و یک تیم در حال بررسی آن است. بسیاری از مردم غنا برای ذخیره کردن ثروت خود از سرویس‌های پرداخت موبایلی غیر بانکی استفاده می‌کنند. پول الکترونیک این سرویس‌ها دارای پشتوانه نیست اما ارز دیجیتال ملی می‌تواند این کمبود را رفع کند.

تعداد آدرس‌های منحصر به فرد پروتکل‌های دیفای مبتنی بر اتریوم به سه میلیون رسید

مطابق داده‌های درون زنجیره‌ای ارائه شده توسط پلتفرم Dune Analytics، تعداد کیف پول‌های فعال منحصر به فرد در پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم به ۳ میلیون آدرس رسیده است. البته این داده‌ها تعداد دقیق کاربران را مشخص نمی‌کند، چرا که بسیاری از کاربران بلاک‌چین اتریوم از چند کیف پول استفاده می‌کنند. مطابق اطلاعات منتشر شده، بیش از ۲.۳۵ میلیون کیف پول مربوط به پروتکل دیفای یونی سوآپ (UniSwap)، ۳۲۵ هزار آدرس متعلق به پروتکل کامپاند فایننس Compound Finance و حدود ۲۶۰ هزار آدرس نیز برای پروتکل مالی غیر متمرکز وان اینچ 1Inch است. مت کاستو، تحلیل‌گر شرکت سی‌ام‌تی دیجیتال نیز با ارائه اطلاعاتی نشان داده که روند رسیدن تعداد این آدرس‌ها به یک میلیون آدرس، هزار و ۸۰ روز طول کشیده است. در حالی که افزایش این رقم به دو میلیون آدرس منحصر به فرد ۱۴۳ روز زمان برده و در ۷۹ روز تعداد این آدرس‌ها از دو میلیون به سه میلیون رسیده است.

پالیگان با کامیونیتی گیمینگ همکاری می‌کند

پالیگان از همکاری خود با پلتفرم ورزش‌های الکترونیک کامیونیتی گیمینگ Community Gaming خبر داده است. با این همکاری، تورنمنت‌های جدید کامیونیتی گیمینگ در محیط قراردادهای هوشمند شبکه پالیگان پیاده‌سازی می‌شود. تورنمنت بازی‌های گادز آنچیند Gods Unchained و اکسی اینفینیتی Axie Infinity اولین رویدادهای ورزش‌های الکترونیک خواهند بود که توسط کامیونیتی گیمینگ در بلاک‌چین پالیگان قرار می‌گیرد. توزیع جوایز بین بازیکنان موفق از اولین موارد استفاده برای همکاری این دو پلتفرم خواهد بود.

مهاجمان باج افزاری در سال جاری معادل ۳۳ میلیون دلار بیت کوین باج گرفته‌اند

داده‌های Ransomwhere نشان می‌دهد هکرهایی که در پشت حملات باج افزاری قرار دارند، در سال ۲۰۲۱ بیش از ۳۳ میلیون دلار بیت کوین باج گرفته‌اند. این در حالی است که اگر سندیکا تبهکاری اینترنتی روس REvil بتواند باج ۷۰ میلیون دلاری که در جریان حمله جدید خود درخواست کرده را دریافت کند، درآمد مهاجمان باج افزاری رشد می‌کند. گفتنی است که این سندیکا تبهکاری در سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۱.۳ میلیون دلار از حملات باج افزاری خود درآمد داشته و بیش از یک سوم کل مبالغ دریافتی را به خود اختصاص داده است. آن‌ها حالا دومین گروه تبهکار باج افزاری از نظر میزان درآمد در کل تاریخ هستند. رتبه اول در اختیار گروه مایلتو/نت‌واکر Mailto/Netwalker است که تاکنون توانسته از حملات باج افزایش ۲۷.۹ میلیون دلار درآمد داشته باشد که ۵.۷ میلیون دلار آن مربوط به سال ۲۰۲۱ است. لازم به ذکر است که این تبهکاران اینترنتی برای دریافت مبالغ در خواست شده خود، بیشتر اوقات از بیت کوین استفاده می‌کنند.

کریستیانو رونالدو توکن غیر مثلی جایزه بهترین گلزن یورو را دریافت می‌کند

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم ملی پرتغال که در یورو ۲۰۲۰ توانست ۵ گل و یک پاس گل را به ثبت برساند، به عنوان بهترین گلزن رقابت‌ها در کنار جایزه اصلی خود توکن غیر مثلی NFT جایزه و گل‌هایش را دریافت می‌کند. این ستاره تیم ملی پرتغال در کنار پاتریک شیک از جمهوری چک و کریم بنزما از فرانسه که دومین و سومین گلزنان برتر رقابت‌ها بودند، نخستین بازیکنانی هستند که جایزه‌های مبتنی بر بلاک‌چین را از یوفا دریافت می‌کنند. گفتنی است که شرکت علی‌پی AliPay چین این دارایی منحصر به فرد دیجیتال را برای یوفا ساخته و بر روی شبکه آنت‌چین AntChain قرار داده است. البته آن‌ها در بیانیه خود مستقیماً به اینکه جایزه توکن غیر مثلی یا محصولی دیگر است، اشاره نکردند، اما توصیف آن‌ها از این جایزه نشان می‌دهد که توکن غیر مثلی بوده است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۲ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 507042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.