بررسی اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح راه آهن در زاهدان

شهردار زاهدان گفت: طی نشستی مسائل و موارد مرتبط با آغاز پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح در ورودی زیباشهر از سمت میدان خاتم الانبیا (راه آهن) مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالقادر پربار در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" برگزاری نشست هماهنگی آغاز عملیات اجرایی احداث تقاطع غیرهمسطح راه آهن

طی نشستی که با حضور سرهنگ معتمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زاهدان، محمود دشتی معاون حمل و نقل شهرداری، جمشید میری معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری، آقای زارعی معاون عمرانی اداره کل راه آهن جنوب شرق و تعدادی از مدیران و مسئولان ذیربط در سالن کنفرانس شهرداری مرکز برگزار شد مسائل و موارد مرتبط با آغاز پروژه احداث تقاطع غیر همسطح در ورودی زیباشهر از سمت میدان خاتم الانبیا(ص) بررسی شد.

برگزاری جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان در فرمانداری به منظور ایجاد هماهنگی، همکاری و تعامل بیشتر بین دستگاه‌های ذیربط جهت تسریع در آغاز عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر همسطح راه آهن برگزار گردید. در این نشست ضمن تبادل نظر و به منظور اجرای هر چه بهتر کار، موضوع مسدود کردن مسیر اجرای پروژه از ۲۳ تیرماه به مدت سه روز (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) مورد تاکید قرار گرفت.

تسریع در جابجایی ریل‌های موجود در محل اجرای پروژه موضوع ایجاد دو مسیر انحرافی جهت روان‌سازی ترافیک و تردد آسان شهروندان در مکان مذکور از دیگر مواردی بود که مورد توجه و تاکید حاضرین در نشست قرار گرفت.

در پایان این نشست با هدف اطلاع رسانی و آگاهی شهروندان از آغاز عملیات اجرایی این پروژه و به منظور استفاده بهینه از مسیرهای جایگزین مقرر شد که اطلاع رسانی عمومی به نحو مقتضی از طریق تبلیغات محیطی، فضای مجازی و رادیو تلویزیون صورت پذیرد. "

کد خبر 506990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.