آغاز لایروبی زاینده‌رود از ناژوان تا پل شهرستان

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: همزمان با بازگشایی زاینده رود از روز _یکشنبه ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۰_ لایروبی بستر رودخانه حدفاصل ناژوان تا پل شهرستان آغاز شده است.

محمد مقدم فر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پاکسازی و لایروبی رودخانه زاینده رود حدفاصل پل شهرستان تا ناژوان از جمله وظایف مهم سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان است.

وی تصریح کرد: رودخانه زاینده رود نقش اساسی در زیبایی کلانشهر اصفهان و جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد از این رو سازمان با جذب پیمانکاران مجرب و به‌کارگیری ماشین‌آلات، روزانه به صورت مستمر پاکسازی رودخانه را انجام می‌دهد حتی در زمان خشکی رودخانه نیروهای سازمان نسبت به جمع آوری نخاله‌ها و ضایعات رها شده در بستر رودخانه و مسطح کردن سطح آن توسط ماشین‌آلات سنگین اقدام می‌کنند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: پیمانکاران این سازمان در ایامی که رهاسازی آب انجام می‌شود به جمع‌آوری علف‌های هرز اقدام می‌کنند تا رودخانه‌ای زیبا در شهر گنبدهای فیروزه‌ای در معرض دید شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.

مقدم فر خاطرنشان کرد: همزمان با بازگشایی زاینده رود از روز _یکشنبه بیستم تیرماه ۱۴۰۰_ لایروبی بستر رودخانه حدفاصل ناژوان تا پل شهرستان با به‌کارگیری ۲۰ نفر نیروی پیمانکار آغاز شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بروز بحران آب در شهر اصفهان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تمام تانکرهای آبرسانی خود را با کمک بخش خصوصی به تعداد ۵۰ دستگاه در اختیار مناطق ۱۵ گانه شهرداری برای آبیاری فضای سبز قرار داده است.

کد خبر 506855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.