شرایط راضی کننده قایقرانان اعزامی به پارالمپیک توکیو

سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان شرایط قایقرانان اعزامی به پارالمپیک توکیو را مثبت ارزیابی کرد و گفت: به دنبال کسب بهترین نتیجه در پارالمپیک هستیم.

به گزارش ایمنا، مسعود مهدوی نیا در ارزیابی از وضعیت دو قایقران اعزامی به پارالمپیک توکیو اظهار کرد: هر دو قایقران در وضعیت آمادگی خوبی قرار دارند و تمرینات آماده سازی با توجه به امکانات و شرایط خوبی که با همکاری کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون قایقرانی فراهم شده است، برای حضور در بازی‌های پارالمپیک به خوبی پیش می‌رود.

وی گفت: اردوی قایقرانان به طور منظم و بدون وقفه در دریاچه آزادی در حال انجام است و این اردوها تا ۴ شهریور قبل از اعزام ورزشکاران به توکیو ادامه خواهد داشت.

مهدوی نیا همچنین در خصوص وضعیت شهلا بهروزی راد در پارالمپیک توکیو، افزود: وی در این دوره نسبت به ریو شرایط بهتری دارد و ما امید زیادی به او برای قرار گرفتن روی سکو داریم.

وی پیرامون این پرسش که آیا اردوی برون مرزی برای قایقرانان اعزامی به پارالمپیک پیش بینی شده است یا خیر، افزود: اسلام جاهدی قرار است برای شرکت در یک کمپ تمرینی و تدارکاتی عازم پرتغال شود که هنوز ویزا برای او صادر نشده است، شهلا بهروزی راد نیز تمرینات خود را تا زمان اعزام به توکیو در دریاچه آزادی پیگیری خواهد کرد.

مهدوی نیا افزود: با پتانسیل‌های خوبی که در قایقرانی معلولان وجود دارد، معتقدم که در پارالمپیک آینده با تعداد سهمیه‌های بیشتری در این رویداد بزرگ شرکت خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 506809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.