عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ تیرماه

در این بسته خبری از احداث ساختمان شورای اسلامی شهر فردیس تا ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی رایگان در چابهار و محافظت از فضای سبز شهری سبزوار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

محافظت از فضای سبز شهری سبزوار

کاظم خلیلی دارینی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سبزوار گفت: با توجه به دوره گرمای شدید در سبزوار ادامه آبیاری‌ها فضای سبز شهری در نوبت شب انجام می‌شود.

عملیات اجرایی باغ موزه دفاع مقدس و ورزشگاه ۱۵۶ هزار نفری زنجان

فتح الله حقیقی، استاندار زنجان گفت: تسریع در عملیات اجرایی باغ موزه دفاع مقدس و ورزشگاه ۱۵۶ هزار نفری زنجان ضروری است و به منظور رسیدن به مرحله افتتاح و بهره برداری باید اکیپ‌های کاری به چند برابر افزایش یابد.

طرح پاکسازی محله به محله در زرند

محمد مهدی ضیاءالدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند با اعلام این خبر گفت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی امور شهر با به‌کارگیری انواع ماشین آلات اقدام به تنظیف معابر اصلی شهر و شستشوی معابر شهری می‌کنند.

طلب شهرداری اسدیه پرداخت شد

افشین عابدینی، شهردار اسدیه گفت: بنیاد مستضعفان در چارچوب اقدامات توسعه‌ای در شهرستان در میان ۱۳ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان از مطالبات این شهرداری را پرداخت کرد؛ از این مقدار ۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان در قالب ۴۰ قطعه زمین مسکونی ۲۰۰ متری تسویه حساب شد و چهار میلیارد تومان نیز طی یک ماه آینده به صورت نقدی تسویه می‌شود.

احداث ساختمان شورای اسلامی شهر فردیس

فرزین فرشاد، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس از اجرای عملیات تسطیح پروژه احداث ساختمان شورای اسلامی شهر به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع در بلوار فرمانداری خبر داد.

تصویب ۲۴۸ میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه ریزی کاشمر

مسلم ساقی، فرماندار شهرستان کاشمر از تصویب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و متوازن شهرستان برای ۹۵ پروژه به مبلغ ۲۴۸ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریالی شهرستان برای سال ۱۴۰۰ در کمیته برنامه ریزی شهرستان خبر داد.

ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی رایگان در چابهار

مهدی عبوری، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از ساخت هزار واحد مسکونی رایگان در چابهار در شرایط عادی برای اولین بار پس از انقلاب خبر داد و گفت: در شهر چابهار در منطقه مراد آباد زاغه نشینی رواج دارد بنابراین برای اولین بار پس از انقلاب در شرایط طبیعی و به غیر از سیل و زلزله ۱۰۰۰ واحد مسکونی رایگان در حال ساخت است که تا پایان تابستان تحویل می‌شود و افرادی که در زاغه زندگی می‌کنند سازه‌های پایداری در اختیار خواهند داشت.

برگزاری مسابقه "دختران آفتاب" در قزوین

محمد درافشانی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: مسابقه عکاسی با عنوان "دختران آفتاب" به مناسبت هفته ملی عفاف و حجاب در شهر قزوین برگزار می‌شود.

آسفالت ۱۴۰۰ متر مربع از معابر شهر ساری

در راستای سهولت عبور و مرور شهروندان و روان سازی ترافیک و با هدف بهسازی معابر، عملیات آسفالت کوچه خاورداران در منطقه دو شهری به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و شهرداری منطقه دو ساری انجام شد.

تجهیز خودروهای آتش نشانی سرخ‌رود ‏

محسن کبودفیروزجایی، شهردار سرخ‌رود از تأمین خودروهای جدید برای ناوگان آتش نشانی این شهر خبر داد.‏

کد خبر 506781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.