کیلینی: خوش شانسم که با جیجی و جیجو هم بازی بوده‌ام! 

کاپیتان تیم ملی ایتالیا با توصیف شب خاطره انگیزش در ومبلی لندن از عملکرد دروازه‌بان ایتالیا تمجید کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، لاجوردی‌پوشان در دقیقه دوم بازی گل خوردند و آب سردی بر پیکرشان ریخته شد، اما کیلینی نقل کرده که در فینال یورو ۲۰۲۰ انگار همه چیز جادویی به نظر می‌رسید.

دیدار دو تیم انگلستان و ایتالیا در جریان فینال مسابقات یورو ۲۰۲۰ برگزار شد که در ابتدا سه شیرها با گل لوک شاو جلو افتادند و توانستند به خوبی از گل دقیقه دوم خود محافظت کنند تا این که لئوناردو بونوچی کار را به تساوی کشید و تلاش دو تیم در ۱۲۰ دقیقه بی نتیجه ماند.

کیلینی، بازیکن تیم ملی ایتالیا با ابراز خوشنودی از پیروزی تیمش در دیدار نهایی گفت: فکر می‌کنم شایسته پیروزی بودیم. هوا و شرایط جادویی بود و همه چیز واقعاً جادویی به نظر می‌رسید. باور دارم که ما به عنوان یک تیم در کنار همه هواداران خود و تمام ایتالیایی‌ها شایسته کسب این پیروزی و قهرمانی بودیم.

کاپیتان آتزوری ادامه داد: شما وقتی در دقیقه دوم بازی گلی دریافت می‌کنید واقعاً مثل یک مشت در صورت است و یا این که آب سرد بر پیکر شما ریخته باشند. با این حال ما سعی کردیم که بازی را کنترل کنیم و توپ را در اختیار بگیریم تا بتوانیم در نهایت به هدف خود برسیم.

وی راجع به درخشش بی نظیر دوناروما گفت: یک زمانی در ایتالیا جیجی را داشتیم و حالا جیجو! از بوفون و به دوناروما رسیده‌ایم و من خوش شانس هستم زیرا با جیجی بوفون بازی کرده‌ام و حالا نیز سابقه کار با جیجو را دارم. او نیز بازیکن بسیار خوبی است و کمک شایانی کرد تا ما به پیروزی برسیم. بی‌صبرانه منتظر جشن گرفتن با هوادارانمان در ایتالیا هستیم.

کد خبر 506711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.