کین: شکست در یورو تا آخر عمر همراه ما است

حسرت طولانی مدت انگلستان هنوز هم ادامه دارد و کاپیتان انگلیس از بالای سر بردن جام یورو ۲۰۲۰ بازماند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس اقرار کرد که به دنبال باخت تیم ملی کشورش در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا، هیچ گاه این شکست را از یاد نخواهد برد و تا پایان دوران فوتبالی‌اش به یاد خواهد داشت.

هری کین در خصوص شکست تیمش گفت: واقعاً بدترین حس در دنیا را تجربه کردیم. من و باقی بازیکنان تیمم چیز بیشتری برای ارائه نداشتند و تلاش زیادی کردیم اما در کسب قهرمانی ناکام ماندیم. مشخص است که این شکست برای ما دردناک بوده و تا مدتی آن را به یاد خواهیم داشت. غیرمنطقی نیست اگر بگویم که این شکست تا آخر دوران ورزشی و عمر ما همراهمان خواهد بود.

یکی از برترین گلزنان انگلستان در یورو ۲۰۲۰، اظهار کرد: به عنوان تیم نایب قهرمان باید به خود افتخار کنیم چرا که در قالب یک گروه تا این مقطع از مسابقات پیش آمدیم و توانستیم خوب بازی کنیم. شرایط ساده‌ای نبوده و مسیر سختی را طی کردیم به هر حال فوتبال همین است. به عنوان یک تیم می‌بریم و به عنوان یک تیم می‌بازیم. همه تلاش کردیم و حالا باید امیدوار به مسابقات جام جهانی باشیم تا آنجا ارزش‌های خود را ثابت کنیم.

هری کین به همراه تیم ملی انگلستان موفق شد تا فینال رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ پیش برود اما در دیدار نهایی برابر تیم ملی ایتالیا در ضربات پنالتی شکست خورد. اگرچه انگلیسی‌ها با گل لوک شاو در دقایق ابتدایی پیش افتادند اما در ادامه ایتالیا نتیجه بازی را به سود خود کرد تا بدین ترتیب گرت ساوتگیت و یارانش از کسب یک جام ملی پس از بیش از نیم قرن انتظار بازبمانند.

کد خبر 506703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.