شهر دانمارکی زیست پذیر می‌شود

مدیران شهر دانمارکی کولدینگ از افزایش امکانات رفاهی و تفریحی در سواحل شهر خبر داده و ادعا کرده‌اند به زودی گواهینامه سبز زیست پذیری را از مقامات ارشد کشور دریافت خواهند کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کولدینگ به زودی ظاهری شبیه شهرهای دریایی به خود خواهد گرفت و به منطقه‌ای پایدار، مجهز به فضاهای مسکونی و خدمات دریایی تبدیل خواهد شد. شهردار متعهد شده است که در آینده نزدیک، کولدینگ را به زیباترین شهر دریایی دانمارک تبدیل خواهد کرد که در سواحل آن، تمام بازدیدکنندگان می‌توانند لحظاتی شیرین را تجربه کنند.

سواحل کولدینگ به زودی از امکانات تفریحی و رفاهی ویژه‌ای نظیر رستوران‌ها و کافه‌های متعدد برخوردار خواهد بود که میز و صندلی‌های آن‌ها به چشم‌اندازهای دریا اشراف کامل خواهد داشت. علاوه بر این، قرار است یک پارک ساحلی جدید، مرکزی برای انجام ورزش‌های آبی، هزار تخت تاشو ساحلی و ۲۹ خانه قایقی برای سکونت مسافران نیز در نزدیکی آب‌های شهر ایجاد شود. شهردار امیدوار است در پایان این اقدامات، گواهینامه سبز را که مبنی بر زیست‌پذیری و پایداری شهری است، برای کولدینگ به ارمغان آورد و هویتی جدید در سراسر جهان به آن ببخشد.

بخش اعظم پروژه جدید در سواحل جنوبی شهر پیاده خواهد شد، با این حال تا کنون از جزئیات مکانی دیگر، سخنی به میان نیامده است. البته در حال حاضر، شهردار کولدینگ منتظر تأیید طرح‌های خود از سوی وزیر محیط زیست دانمارک است با این حال از آغاز فوری پیاده‌سازی آن پس از تأیید نهایی خبر داده است. البته در این بازه زمانی، شهردار اقدامات دیگری را نیز انجام خواهد داد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به گسترش بستر آب، افزایش امکانات رفاهی بندر و ساخت یک ساحل جدید اشاره کرد.

شهر دانمارکی زیست پذیر می‌شود

کد خبر 506701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.