افزایش نیرو در بدنه شهرداری نداشته‌ایم

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر تبریز نه تنها افزایش نیرو در بدنه شهرداری نداشتیم بلکه ۹۰۰ نفر نیز از بدنه جدا شدند و البته امیدواریم در شورای ششم نیز هیچ نیرویی اخراج نشود و بسترهای لازم برای بازنشستگی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریم صادق زاده امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای شهر تبریز در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری اظهار کرد: در راستای تبدیل وضعیت کارکنان، کارگران و تمام نیروها اقدامات قانونی انجام شده، اما علاقه‌ای در بدنه مدیران شهرداری برای انجام این مهم ندیده ایم و با تمام تلاش‌ها همچنان این موضوع نیمه کاره ماند.

وی با بیان اینکه با وجود دولت، مجلس و شورای انقلابی شاهد برچیده شدن شرکت‌های واسطه در شهرداری باشیم، ادامه داد: امیدواریم شورای ششم گامی روبه جلو در ارائه خدمات به شهروندان و کارگران بردارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه در شورای پنجم در زمینه ثبات شغلی و پرداخت به موقع حقوق و مزایا اقدامات جدی انجام شد، افزود: در خصوص تعدیل نیرو نیز مبنا، بازنشستگی و از کار افتادگی بود و بیش از ۸۰۰ نفر در این دوره بازنشسته شده و تعدادی نیز بازخرید شدند.

وی تاکید کرد: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر تبریز افزایش نیرو در بدنه شهرداری نداشتیم بطوری که ۹۰۰ نفر نیز از بدنه کاهش یافته است و البته امیدواریم در شورای ششم نیز هیچ نیرویی اخراج نشود و بسترهای لازم برای بازنشستگی فراهم شود.

صادق زاده اظهار کرد: در خصوص ساماندهی نمایندگان قانونی کارگران و تشکیل شورای اسلامی کار اقداماتی انجام شد تا کارگران بتوانند به خواسته‌های به حق و قانونی خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: تا آخرین روز حضور در شورا به فکر مشکلات مردم و شهر خواهیم بود.

کد خبر 506613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.