عزیزی‌ خادم: با مهدوی‌کیا به توافق اولیه رسیده‌ایم/ منتظر صحبت او با باشگاه هامبورگ هستیم

شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال گفت که با مهدی مهدوی‌کیا برای پذیرفتن هدایت تیم فوتبال المپیک ایران توافقات اولیه صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی خادم توضیحاتی تکمیلی درباره برنامه همکاری فدراسیون با مهدی مهدوی‌کیا ارائه کرد.

وی در این باره گفت: مذاکراتی با مهدی مهدوی‌کیا در چند روز گذشته انجام دادیم و در مورد مسائل مربوط با تیم‌های پایه و المپیک صحبت‌های مهمی انجام شد. به همین ترتیب با توجه به در پیش بودن مرحله مقدماتی انتخابی المپیک، توافقات اولیه به صورت کلی با مهدی مهدوی‌کیا انجام و قرار شد با توجه به قراردادی که او با باشگاه هامبورگ دارد، بعد از صحبت نهایی با مسئولان این باشگاه، برنامه جامع خودشان را برای ساماندهی تیم‌های ملی فوتبال پایه و سرمربیگری تیم فوتبال المپیک به فدراسیون اعلام کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: احتمالاً در صورت توافق نهایی دستیاران آلمانی در کادر ایشان حضور خواهند داشت. ما امیدواریم شرایط برای این همکاری که منشأ اتفاقات مثبت و بزرگ برای فوتبال ایران خواهد بود هرچه زودتر با توافق مهیا شود که جزئیات این مذاکرات و برنامه‌ریزی به زودی اعلام خواهد شد.

کد خبر 506571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.