پدری که فرزندانش را به تبهکاری واداشت

باند خانوادگی سرقت طلاهای کودکان در سنقروکلیایی دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا، غضبان احمدی‌فرد اظهار کرد: پس از اعلام دو مورد سرقت طلا از دختران خردسال در محلات شهر سنقروکلیایی، رسیدگی ویژه به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان این که در تحقیقات پلیسی مشخص شد سرقت‌ها توسط سه نفر و از دو دختربچه حدوداً پنج ساله انجام گرفته است، افزود: شیوه سرقت‌ها به این شکل بوده که دختری ۱۵ ساله و پسری ۱۳ ساله با هدایت و راهنمایی پدر ۴۲ ساله خود به بهانه بازی کردن به دختران خردسال نزدیک شده و اقدام به سرقت طلاهای آن‌ها می‌کردند.

فرمانده انتظامی سنقرو کلیایی ادامه داد: این دختر و پسر نوجوان که بعداً مشخص شد خواهر و برادر هستند پس از سرقت طلاها سوار بر خودرو پرایدی که پدرشان در اختیار داشت از محل متواری می‌شدند که با به دست آمدن این سرنخ اقدامات اطلاعاتی گسترده‌ای برای دستگیری اعضای باند آغاز شد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی پراید مذکور شده و پس از مدتی تعقیب و گریز آن را متوقف کرده و هر سه سرنشین را دستگیر کردند.

احمدی‌فرد گفت: این سارقان به ارتکاب سرقت طلا دختران خردسال اعتراف کردند.

وی با اشاره به کشف همه طلاهای سرقت شده از سارقان، گفت: طلاهای مسروقه شامل یک جفت گوشواره و دو عدد النگو است.

رئیس پلیس سنقروکلیایی با اشاره به معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم، از خانواده‌ها خواست بیشتر مراقب فرزندان خردسال خود باشند و از آویزان کردن طلا به آن‌ها خودداری کنند.

منبع: رکنا

کد خبر 506560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.