تخصیص کد پستی هنگام صدور پروانه در اصفهان

معاون فنی اداره کل پست استان اصفهان گفت: با اجرای تفاهم‌نامه میان اداره پست و شهرداری، با موضوع تخصیص کد پستی به مکان‌های جدیدالاحداث، این کد در زمان صدور پروانه به مکان تخصیص یافته و در بانک اطلاعاتی شهرداری موجود خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا رضایت امروز _یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰_ در مراسم رونمایی از پلاک هوشمند کد پستی(QR) که در یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: جلسات متعددی برای اجرای این پروژه در سنوات گذشته برگزار شد و از اواخر سال ۹۹ در منطقه هشت به صورت پایلوت اجرا شد.

وی با بیان این که در این پروژه برای هر ساختمان یک پلاک در نظر گرفته شده که مجموع آن ۷۵۰ هزار قطعه پلاک برای شهر اصفهان می‌شود، افزود: پیشتر پلاک‌ها برای هر واحد ساختمانی تولید و نصب می‌شد اما از این پس برای هر ساختمان یک پلاک تولید و ساخته می‌شود بدین سبب در طراحی جدید به‌صورت بارکدخوان، هزینه اجرای پروژه تا ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.

معاون فنی اداره کل پست استان اصفهان تصریح کرد: پروژه تکمیل کننده نصب پلاک در دست اقدام است که تفاهم‌نامه آن به زودی با شهرداری منعقد خواهد شد تا به وسیله آن کد پستی به مکان‌های جدیدالاحداث نیز تخصیص داده شود.

رضایت ادامه داد: با اجرای این تفاهم‌نامه در زمان صدور پروانه کد پستی به مکان تخصیص یافته و در بانک اطلاعاتی شهرداری موجود خواهد بود. این گام مهمی برای تحقق شهر هوشمند خواهد بود.

کد خبر 506544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.