مانور سلامت در ۵۰۰ امامزاده کشور برگزار می‌شود

مدیر اماکن مذهبی و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مانور سلامت با توجه به آغاز پیک پنجم کرونا در ۵۰۰ امامزاده کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمد نوروزپور در حاشیه سفر به اصفهان با اشاره به اجرای مانور سلامت در امامزادگان کشور، اظهار کرد: با شیوع این بیماری و دستور رهبر معظم انقلاب امامزادگان کشور به میدان آمدند و ۲۱۷ بقعه کارگاه تولید ماسک در این مراکز راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های تولید گان افزود: این مراکز به منظور کمک به کادر درمان آغاز به کار کرد و در نهایت تاکنون ۴۷ هزار دست گان تولید و به مراکز درمانی تحویل شد.

مدیر امکان مذهبی و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی تهیه شده در بقاع متبرکه کشور و اهدای آن به نیازمندان، تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون دو میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی تهیه شده و در اختیار نیازمندان شناسایی شده از طریق مراکز افق قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان در بقاع متبرکه تا پایان پاندمی کرونا با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام نوروزپور در ادامه با اشاره به آغاز مانور سلامت در امامزادگان کشور به دلیل ورود به پیک پنجم کرونا، گفت: در این زمینه در ۵۰۰ امامزاده کشور خیمه‌های سلامت راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: در این خیمه‌ها با حضور پزشکان، مشاوران و افراد متخصص غربالگری سلامت انجام می‌شود و در صورت نیاز بیماران به مراکز درمانی ارجاع داده می‌شوند.

کد خبر 506529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.