مسی: در مورد قهرمانی با آرژانتین خواب دیده بودم

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین که با آلبی سلسته در خاک برزیل قهرمان کوپا آمه‌ریکا شده، گفت: در مورد قهرمانی با کشورم خواب دیده بودم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بالاخره انتظارها به پایان رسید و تیم ملی فوتبال آرژانتین در یک شب به یاد ماندنی یک پیروزی ارزشمند و تاریخی را در خاک دشمن مقابل برزیل به دست آورد تا مسی بعد از ۲۸ سال آلبی سلسته را به قله برساند.

بعد از پایان بازی، لئو مسی سرمست و شاد در کنار هم تیمی‌هایش قرار داشت. تصاویری که از او پخش می‌شد نشان از این اتفاق داشت. او بعد از پایان بازی گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران انجام داد.

مسی گفت: چندین بار در این تورنمنت شکست خوردم اما می‌دانستم که روزی آن را کسب می‌کنم. خوشبختی که احساس می‌کنم غیرقابل توصیف است. خیلی خوشحالم. من بارها در مورد این خواب دیدم. احساس می‌کنم خدا این لحظه را برای من کنار گذاشته بود. مقابل برزیل و یک فینال در خانه دشمن، این عالی است. به من گفتند که همه جا جشن برگزار شده، من می‌خواهم از مردم روزاریو برای قدردانی‌شان تشکر کنم.

مسی ادامه داد: این به اسکالونی و دستیارانش بستگی دارد، او می‌دانست چگونه یک گروه برنده بسازد. من نیاز داشتم این نحسی را شکست دهم و با تیم ملی به جام ملی برسم، سالهای طولانی خیلی نزدیک به کسب آن بودم. فکر می‌کنم لحظه‌ای بهتر از این وجود ندارد. من به دیماریا گفتم که امروز انتقامت را خواهی گرفت و این کاری است که او انجام داد، من می‌خواهم این را با هم تیمی‌هایم که خیلی به قهرمانی در مسابقات اخیر با تیم ملی نزدیک بودند و نتوانستند موفق شوند به اشتراک بگذارم، این برای آنها است‌.

کاپیتان آرژانتین گفت: وقتی بازی تمام شد به خانواده ام فکر کردم. دفعات قبلی ما سختی زیاد کشیدیم و تعطیلات غم انگیزی را طی کردیم. حالا دیگر فرق کرده است‌. این بازی نه تنها به این دلیل که جام قهرمانی را کسب کردیم بلکه به دلیل این که مقابل برزیل و در زمین آنها قهرمان شدیم، به تاریخ می‌پیوندد. خدا را شکر می‌کنم که این لحظه را به من داد.

کد خبر 506511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.