خیزش گرد و خاک و کاهش دید در اکثر مناطق اصفهان تا پایان هفته

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: جوی پایدار تا سه روز آینده در اصفهان پیش‌بینی می‌شود و آسمان در این مدت صاف است همچنین خیزش گرد و خاک در مناطق شرقی، مرکزی و شمالی اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی پایدار در سه روز آینده در استان اصفهان، اظهار کرد: در این مدت در اکثر مناطق آسمان صاف است و در مرکز و شرق استان غبار محلی در ساعات بعد از ظهر قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: در روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه شرایط باد و گرد و خاک و کاهش دید افقی در مناطق شرق، شمال و مرکز استان انتظار می‌رود و تا پایان هفته ماندگاری هوای گرم را خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به این که دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۴۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۴۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 506497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.