ومبلی مثل جهنم است/ صحبت های اشمایکل را تایید می‌کنم!

یک خبرنگار ایتالیایی که در نشریه‌ مطرح توتو مرکاتو کار می‌کند، جو ورزشگاه ومبلی را مثل یک جهنم توصیف کرده است و امیدوار است ایتالیا قهرمان یورو ۲۰۲۰ شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب در فینال یورو ۲۰۲۰ دو تیم ایتالیا و انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم می‌روند. انگلیس از امتیاز میزبانی استفاده می‌کند و می‌خواهد پس از ۶۶ سال که به فینال رسیده است جام را تصاحب کند به همین منظور با "مارکو کونته‌ریو" خبرنگار رسانه ایتالیایی و مطرح "توتو مرکاتو" هم کلام شده‌ایم تا نظرش را راجع به یورو و اتفاقات فینال این رقابت‌ها جویا شویم.

سلام مارکو، ممنون که دعوت ما برای مصاحبه را قبول کردی، الان انگلیس هستی؟

سلام به شما و مردم ایران. خیلی خوشحالم که در خدمت شما هستم. بعد مشخص شدن تست‌های مربوط به کرونا امروز به لندن می‌روم و امشب بازی را از نزدیک تماشا می‌کنم.

فکر می‌کردی ایتالیا بتواند از سد اسپانیا عبور کند؟ ایتالیا خیلی دفاعی بازی کرد

سبک بازی تیم‌ها متفاوت است، سخت‌ترین بازی‌ای که می‌توانست برای ما وجود داشته باشد، بازی با اسپانیا بود. من هم قبول دارم ایتالیا بسته بازی کرد، اما در مقابل خط هافبک و حمله تکنیکی تیم حریف، وقتی کار شما به مشکل می‌خورد مجبور می‌شوید سبک بازی خود را عوض کنید.

برای فینال به دلیل شرایط کرونا، فقط ۱۰۰۰ هوادار ایتالیایی داخل ومبلی خواهند بود، به نظرت لاجوردی‌ها کار راحتی دارند؟

بله درست است، فقط ۱۰۰۰ نفر از ایتالیا به لندن آمده‌اند و اتفاقاً به خاطر شرایط موجود، بلافاصله بعد از پایان بازی باید سریع برگردند ولی من سال‌ها انگلیس زندگی کردم و می‌دانم که ایتالیایی‌های زیادی در آنجا زندگی می‌کنند. آن‌ها می‌توانند در بازی امروز به استادیوم بروند و از کشورشان حمایت کنند. ومبلی مثل جهنم است. من بازی تاتنهام و یوونتوس را قبلاً در این ورزشگاه از نزدیک تماشا کردم، بازیکنان ایتالیا می‌دانند که این یک بازی خارج از خانه است پس خیلی مشکل خاصی وجود ندارد و آنها می‌توانند شرایط را تحت کنترل بگیرند.

انگلیس بعد از ۶۶ سال به فینال یورو رسیده و ایتالیا با مانچینی ۳۵ بازی است که نباخته است، از دو تیم، کدام بازیکنان در فینال تأثیر گذار خواهند بود؟

همانطور که شما هم به درستی اشاره کردید هواداران انگلیسی شعار دادند که جام یورو ۲۰۲۰ به انگلیس می‌رسد اشمایکل هم وقتی با سوال خبرنگار در این خصوص مواجه شد انگلیسی‌ها را مسخره کرد. به نظرم او درست گفت انگلیس چیزی ندارد که قهرمان شود. در بازی امروز، جورجینیو، کیه‌زا و دی‌لورنزو می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند. دی‌لورنزو تا همین چند سال پیش در دسته‌های پایین بازی می‌کرد حالا باید مقابل استرلنیگ قرار بگیرد که سرعتی است. جدال این دو بازیکن سرعتی، جالب خواهد بود از طرفی هری کین بسیار عالی است، شاید خودش هم نداند که چقدر قدرتمند و تأثیر گذار است. او بین ۵ بازیکن تاپ دنیا است و می‌تواند جریان بازی را عوض کند.

ومبلی مثل جهنم است/ صحبت های اشمایکل را تایید می‌کنم!

پیش بینی خودت از نتیجه فینال را خیلی کوتاه برای ما بگو؟

بازی خیلی سخت و نزدیکی خواهد بود، پیش بینی کردن دشوار است، امیدوارم ایتالیای بزرگ پیروز و قهرمان این قصه باشد.

از شما برای مصاحبه ممنونم و امیدوارم ایران ببینمت، ایرانی‌های زیادی طرفدار ایتالیا هستند

من هم از شما ممنونم. ممنون از کل مردم با محبت ایران، به خصوص طرفداران ایتالیا. سفرهای زیادی به کل دنیا داشتم، راجع به ایران هم چیزهای زیادی شنیده‌ام، امیدوارم یک روز به ایران بیاییم.

گفتگو از: علی سرفراز و سجاد اسدی _ خبرنگاران سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 506387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.