تراکتور 1 _ گل گهر صفر/ عباس زاده در دقایق پایانی بازی ناجی تراکتور شد

تیم فوتبال تراکتور موفق شد در خانه گل گهر را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز شنبه _ ۱۹ تیر ماه _ تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف گل گهر رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

دیدار تیم‌های تراکتور و گل گهر سیرجان

ورزشگاه: بنیان دیزل

داوران: رضا کرمانشاهی، حسن یوسفی، محسن بابایی و محمد حسین ترابیان.

ناظر: علی نقی مصطفی نژاد

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، سید ابوالفضل رزاق پور، هادی محمدی، اکبر ایمانی، مهدی تیکدری، میثم تیموری، محمد عباس زاده، میلاد شیخ فخرالدینی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی و بهزاد سلامی.

سرمربی: فیروز کریمی

ترکیب تیم فوتبال گل گهر: مهرداد بشاگردی، علیرضا آرتا، آرمین سهرابیان، محمد آقاجان پور، میلاد زکی‌پور، علیرضا علیزاده، فرشید باقری، سعید صادقی، رضا شکاری، مرتضی تبریزی و یونس شاکری.

سرمربی: امیر قلعه نویی

کارت زرد:

گل گهر: سعید صادقی (دقیقه ۱۸)، محمد آقاجانپور (دقیقه ۲۳)، علی اصغر عاشوری (دقیقه ۷۰)

کارت قرمز:

گل گهر: علی اصغر عاشوری (دقیقه ۸۵)

گل‌ها:

تراکتور: محمد عباس زاده (دقیقه ۹۶)

شرح بازی: در این نیمه بازی بیشتر میانه‌های میدان جریان دارد، شاهد موقعیت خطرناکی نیستیم. دو تیم برای رسیدن به دروازه یکدیگر تلاش می‌کنند ولی موفق نمی‌شوند، دو تیم موفق می‌شوند در دقایقی از بازی صحنه‌های خطرناکی را خلق کنند ولی بازهم دروازه‌ها بسته باقی مانده است. در نیمه اول بازی جذابی شاهد نبودیم و این نیمه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم تلاش گل گهری ها برای رسیدن به گل بیشتر است و چند موقعیت خطرناک هم ایجاد می‌کنند ولی دروازه تراکتور باز نمی‌شود.در دقایق پایانی وقت اضافه نیمه دوم محمد عباس زاده توانست با یک شوت زیبا دروازه گل گهر را باز کند که با اعتراض شدید بازیکنان گل گهر همراه است، آنها اعتقاد دارند گلی که زده شد بعد از تایم بازی است و در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۸: شوت اکبر ایمانی از روی ضربه آزاد شوتی به سمت دروازه گل گهر زد که با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: یونس شاکری شوتی به سمت دروازه تراکتور زد که توپ با برخورد به بازیکن تراکتور با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۵۷: بازیکن گل گهری شوتی از پشت محوطه جریمه تراکتور زد که اخباری توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۹: بازیکن گل گهر از روی نقطه کرنر توپی روی دروازه تراکتور ارسال کرد که مدافعان تراکتور ضربه سر آرمین سهرابیان را از روی خط دروازه بیرون کشیدند.

دقیقه ۸۷: شوت امین پورعلی پس از برخورد به دستان اخباری به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و توسط مدافعین تراکتور دفع شد.

شرح گل:

دقیقه ۹۶: میثم تیموری توپی در داخل محوطه جریمه گل گهر ارسال کرد که به محمد عباس زاده رسید و این بازیکن با شوتی زیبا گل اول بازی را در دقایق آخر بازی به ثمر رساند.

کد خبر 506376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.