پیش‌بینی بورس فردا ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار منفی و نماگر بازار بورس تهران عددی بالغ بر پنج تا ۱۰ هزار واحد کاهش را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا_ یکشنبه ۲۰ تیرماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: کاهش مجدد نرخ سود بانکی خبر مهمی بود که امروز منتشر شد.

در صورت کاهش نرخ سود بانکی، بازار سرمایه رشد می‌کند زیرا سرمایه‌ها از سمت بانک‌ها به سمت بازارهای موازی حرکت می‌کند، با توجه به تصویب قانون مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس، پیش بینی می‌شود که حرکت سرمایه‌ها به سمت بازاری‌هایی غیر از بورس کاهش یافته و به سمت بورس افزایش یابد، زیرا این قانون معاملات بازار بورس را در بر نمی‌گیرد.

در بررسی دلایل ریزش روز جاری بورس نیز باید توجه داشت دستور توقف بزرگ‌ترین واحدهای تولیدی کشور به علت نبود برق یکی از این دلایل بوده است.

تا کنون هیچ کدام از تحریم‌ها جلوی رشد تولیدات فولاد مبارکه اصفهان را نگرفت و تولید اثین شرکتحتی از مرز ۱۰ میلیون تن هم با زیر مجموعه‌های خود گذشت اما چیزی که بیشتر به این صنعت در این مدت آسیب زده، قیمت گذاری‌های دستوری و ایجاد رانت بوده که با جبهه‌گیری مردم در مقابل آنها انجام شود و دوم تعطیلی کارخانجات فولادی به علت کمبود برق، به راستی تحریم‌های داخلی بیشتر به کارخانجات ما آسیب زده است یا خارجی؟

پیش بینی می‌شود بازار منفی و نماگر بازار بورس تهران عددی بالغ بر پنج تا ۱۰ هزار واحد کاهش را تجربه کند.

کد خبر 506302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حبیب IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    9 2
    نفروشیددلیلی نداره ریزش کنه مگه اینکه خودمون خراب کنیم توروخدا نفروشید
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      0 0
      دقیقا همینه وقتی فروشنده نباشیم قیمت میره بالا
  • محمد علی LV ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    0 0
    بیخود به خودتون ضرر نزنید و نرید تو صف فروش اصلاح شاخص طبیعیه و به زودی دوباره تو فاز صعودی قرار میگیره الان بسیاری از سهمهای بنیادی و شاخص ساز تو بهترین موقعیت و قیمت برای ورود هستن الان بفروشی باضرر دوباره چند روز دیگه باید ورود کنی دوباره پول کارگزاری هم بدی شایدم تو صف خرید گیر کنی اصلا نتونی بخری سهمهایی مثل فولاد فملی ذوب خگستر حکشتی وبملت وبصادر وتجارت خودرو خساپا .از ما گفتن بود