۳۵ دستگاه اتوبوس بازسازی‌ شده به ناوگان اتوبوسرانی قم اضافه می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از اضافه شدن ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید تا پایان سال به ناوگان اتوبوسرانی شهری و بر اساس فروش اوراق مشارکت خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان با اشاره به تداوم نوسازی اتوبوس‌های قدیمی برای بهسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری اظهار کرد: ۲۵ دستگاه اتوبوس نوسازی شده از هفته آینده وارد مدار اتوبوس‌رانی شهری می‌شود و این روند ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ دستگاه اتوبوس دیگر هم در دست نوسازی است که این اتوبوس‌ها از دو هفته آینده به ناوگان اتوبوس‌رانی شهری افزوده می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ابراز امیدواری کرد: با افزودن اتوبوس‌های نوسازی شده به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شاهد روان‌تر شدن ارائه خدمات به مردم به‌ویژه کاهش تراکم مسافر در برخی خطوط شهری برای مبارزه عملی به شیوع بیماری کرونا باشیم.

وی با اشاره به فروش ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت با موافقت بانک مرکزی خاطرنشان کرد: از این محل، خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید در پنج ماه آینده و از طریق مذاکره با ایران خودرو دیزل در دستور کار است.

ذاکریان به انجام بازدیدهای مشترک در حوزه تاکسیرانی شهری و با موضوع رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اشاره و تصریح کرد: در بازدیدهای اخیر چند مورد توقیف تاکسی و همچنین برخی اخطارها و برخوردهای دیگر بر اساس تخلفات مشاهده‌شده به‌عمل‌آمده است.

وی از تلاش دست‌اندرکاران حوزه حمل‌ونقل عمومی شهرداری قم برای افزایش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری به‌ویژه با افزایش فعالیت اکیپ‌های گشت و بازرسی سخن گفت و یادآور شد: شهرداری قم در حوزه تبلیغات شهری نیز آماده ارائه اطلاعات لازم و جدید به شهروندان درباره ویروس جهش‌یافته اخیر موسوم به ویروس دلتا بر اساس محتوای تأیید شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان است.

کد خبر 506289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.