آماده‌سازی زیرساخت‌های شهر هوشمند در بابل

شهردار بابل گفت: مطالعات و تحلیل‌های لازم در مورد شهر هوشمند آغاز شده و امیدواریم بتوانیم برنامه مناسب بلندمدتی را برای این شهر تدوین کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کیانی امروز (شنبه) در نشست با مدیرعامل ایرانسل با بیان این که باید جذابیت‌ها و زیرساخت‌های رفاهی شهر بابل افزایش یابد، تصریح کرد: باید شهروندان را به یک زندگی کارآمد و شهری با زیرساخت‌های مرتبط مجهز کنیم.

وی با بیان این که با توجه به تعاریف متنوعی که برای شهر هوشمند وجود دارد ممکن است هر فردی دیدگاه متفاوتی از شهر هوشمند داشته باشد، گفت: مطالعات و تحلیل‌های لازم در مورد شهر هوشمند آغاز شده و امیدواریم بتوانیم برنامه مناسب بلندمدتی را برای این شهر تدوین کنیم.

«فرامرز ابوالحسنی» رئیس شورای اسلامی شهر بابل نیز در این نشست با بیان این که بابل ظرفیت خوبی برای تبدیل شدن به شهر هوشمند دارد، اما برای این که در این زمینه به توفیق برسیم، نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم توسط دستگاه‌های اجرایی متولی هستیم، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه هوشمندسازی به کمک مدیریت شهری آمده و با شهرداری همسو شوند تا از همه ظرفیت‌ها برای هوشمندسازی شهر بهره مند شویم.

وی تصریح کرد: یکی از اساسی‌ترین زیرساخت‌های شهر هوشمند، ایجاد بستر ارتباطی فیبر نوری است که امیدواریم با همکاری شرکت ایرانسل این امر در بابل رقم بخورد.

کد خبر 506243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.