بهره‌برداری از ۲ بوستان برای تکریم زائران امام رضا(ع) در سمنان

شهردار سمنان از احداث دو بوستان در مسیر رفت و برگشت بزرگراه تهران_مشهد خبر داد و گفت: این بوستان‌ها در هفته ولایت به بهره برداری می رسد.

سید محمد ناظم رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری سمنان تا پایان تابستان ۱۴۰۰، اظهار کرد: بوستان زائر با هفت هزار مترمربع و بوستان مسافر با ۲۰ هزار مترمربع در حاشیه بزرگراه ترانزیتی تهران_مشهد و در مسیر رفت و برگشت توسط شهرداری سمنان ایجاد شده است که در هفته ولایت بهره برداری می شود.

وی خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) را افتخاری برای شهرداری سمنان دانست و گفت: با بهره برداری از این دو بوستان علاوه بر توسعه فضای سبز شهری، خدمات استراحتگاهی کوتاه به زائران در مسیر رفت و برگشت داده می‌شود.

شهردار سمنان با تاکید بر وجود توسعه سالانه ۱۷ هکتار فضای سبز شهری در دوره پنجم مدیریت شهری سمنان، افزود: در این دوره، ۷۵ هکتار فضای سبز جدید به شهر اضافه شد و سرانه فضای سبز اکولوژیک شهروندی نیز به ۲۰ متر رسیده است.

به گزارش ایمنا، در سطح شهر سمنان حدود ۴۰۰ هکتار و بیش از ۲۱۵ پارک و بوستان وجود دارد که جهت نگهداری آنها بیش از ۴۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

کد خبر 506242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.