آغاز عملیات احداث بوستان موسیقی در پارک سپیدار سنندج

شهردار سنندج از ساماندهی پارک سپیدار به عنوان پارک موسیقی خبر داد و گفت: احداث آمفی تئاتر روباز در قسمت پایین دست، ساماندهی فضای سبز محوطه و بازسازی وضع موجود سنگفرش ها و سکوهای پارک از اهم اقدامات در حال اجرا در راستای ساماندهی این پارک به عنوان بوستان موسیقی است.

حشمت الله صیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سنندج توانست در سال ۹۸ به شبکه شهرهای خلاق جهان در زمینه موسیقی بپیوند بنابراین تمامی فعالیت‌های اجرا شده در شهر با تم‌های فرهنگی به ویژه موسیقی اجرا شده است.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای شهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد بوستان موسیقی در محل پارک سپیدار احداث شود.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: پارک سپیدار که در مرکز شهر و در خیابان کشاورز واقع شده با داشتن درختان سپیدار کهنسال در جنب عمارت وکیل دارای فضایی دیدنی و بسیار زیبا است.

صیدی تصریح کرد: ساماندهی و بهسازی پارک سپیدار با مساحت پنج هزار مترمربع با کمترین مداخله توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: احداث آمفی تئاتر روباز در قسمت پایین دست پارک جهت ترغیب بازدید کنندگان به سمت انتهای پارک از مهم‌ترین اقدامات در همین راستا است.

شهردار سنندج با بیان این که ساماندهی فضای سبز محوطه و بازسازی وضع موجود سنگفرش‌ها و سکوهای پارک نیز انجام خواهد شد، گفت: با احداث آمفی تئاتر روباز پارک امکان برگزاری مراسم فرهنگی و هنری و اجرای موسیقی در آن فراهم خواهد شد.

کد خبر 506147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.