بازی خوبی مقابل گل گهر خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: نتیجه دست خداست، این امکان وجود دارد که یک حادثه جزئی و یک اشتباه ساده نتیجه را رقم بزند اما در شرایط متعادل، فکر می‌کنم بازی خوبی از آب دربیاید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیروز کریمی در نشست خبری قبل از بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان، اظهار کرد: محرومان و تعدادی از مصدومان به جمع ما اضافه شدند و با توجه به اینکه میزبان این بازی هستیم، امید زیادی داریم که یک بازی خوب داشته باشیم.

وی ادامه داد: گل‌گهر یک تیم استخوان‌دار است که در اوایل لیگ صدرنشین بود و مشکلاتی برای آنها به وجود آمد که از صدر جدول فاصله گرفتند، پیگیر اتفاقات گل‌گهر بودم و آنها همچنان از مدعیان کسب سهمیه هستند، گل گهر تیم دست و پا بسته نیست و قلعه‌نویی تیم خوبی را شکل داده که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و نتایج قابل قبولی هم کسب کردند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه یاران محروم ما هم به جمع سایر بازیکنان برگشتند و فردا شاهد یک بازی بسیار خوب هستیم، تصریح کرد: این امکان وجود دارد که یک حادثه جزئی و یک اشتباه ساده نتیجه را رقم بزند، اما در شرایط متعادل، فکر می‌کنم بازی خوبی از آب دربیاید.

کریمی اضافه کرد: هر دو تیم به دنبال ارائه فوتبال زیبا هستند و نقاط ضعف و قوت یکدیگر را می‌شناسند بر اساس شناختی که از یکدیگر داریم، من نوید یک بازی خوب را می‌دهم امیدوارم با دعای خیر هواداران بتوانیم امتیاز کامل این بازی را کسب کنیم تا برای مسابقات آینده انگیزه بیشتری داشته باشیم و جایگاه مطلوبی در جدول کسب کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: شاهد یک بازی خوب و قضاوت مناسب از طرف داور بازی باشیم.

کد خبر 506068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.