شهردار آستارا به عنوان عضو هیئت ممیزه شهرداری های گیلان منصوب شد

شهردار بندرآستارا، با حکم مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری گیلان به عنوان عضو هیأت ممیزه، ارتقاء شغلی، کارشناسان، مشاوران و مدیران شهرداری های استان گیلان منصوب شد.

جواد معیتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور تسریع و تسهیل در بررسی پرونده‌های مشمولان طرح مسیر ارتقا شغلی کارشناسان، مشاوران و مدیران شهرداری‌ها از سال جاری پرونده‌های مشمولان طرح مذکور در سطح ارشد و خبره در هیأت‌های ممیزه مستقل در استانداری‌ها و شهرداری کلان‌شهرها ارزیابی می‌شود.

وی افزود: بررسی و تصویب ارتقا شغلی مشمولان در شهرداری‌های با جمعیت کمتر از یک میلیون نفر تا سطح ارشد و خبره، هیأت ممیزه با ترکیب اعضای تعیین شده در استانداری‌ها تشکیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بررسی و تصویب ارتقا شغلی مشمولین طرح در شهرداری‌های سراسر کشور در سطح عالی، توسط هیأت ممیزه مستقر در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انجام می‌شود.

در حکم «جواد معیتی» آمده است:

به استناد بند الف دستورالعمل ابلاغی شماره ۵۶۹۹۴ مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مستند به موافقت شورای راهبردی توسعه مدیریت آن سازمان و به موجب آرای مخفی شهرداران استان به عنوان عضو هیئت ممیزه، ارتقا شغلی کارشناسان، و مشاوران شهرداری‌های استان گیلان منصوب می‌شوید. امید است با اتکا به خداوند سبحان و رعایت کامل قوانین، آئین نامه‌ها، بخش نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی در جهت تحقق اهداف سازمانی موفق و موید باشید.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 505890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.