تقدیر از دو تاکسیران امانتدار در قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تقدیر از دو تاکسیران امانتدار با حضور داودی رئیس شورای اسلامی شهر در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: با توجه به تماس‌های یک شهروند و تشکر وی بابت امانتداری دو تاکسیران ناوگان سازمان تاکسیرانی به نام‌های جواد نصری (تاکسیران خط شهرک شهید بهشتی – کورانه – شینقر) و علی رحمانی (رئیس خط شهید بهشتی – کورانه – شینقر)، از این دو تاکسیران در جلسه کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی با حضور حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین و رئیس هیئت انضباطی تاکسیرانی تقدیر به عمل آمد.

وی ادامه داد: این تاکسیران خدوم در حال عزیمت به شینقر، متوجه کیف حاوی از اشیا و اسناد ارزشمند شد که در قسمت زمین‌های کشاورزی کنار جاده افتاده بود و با کمک رئیس خط شینقر از طریق شماره تلفنی که در میان این مدارک وجود داشت با جست جوهای فراوان موفق به یافتن مالک کیف و تحویل آن به وی شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه علاوه بر رسیدگی به شکایت از تاکسیرانان به موارد تشویقی در این کمیته نیز رسیدگی می‌شود، تصریح کرد: در بسیاری از موارد شهروندان با واحد رسیدگی به شکایات تماس می‌گیرند و به دلیل برخورد خوب و پسندیده، رعایت نرخ مصوب، امانتداری تاکسیران و نظافت و پاکیزگی خودرو خواستار تقدیر از تاکسیرانان می‌شوند که تقدیر از این دو تاکسیران یکی از این موارد است.

وی با بیان اینکه «تاکسی امن ترین وسیله سفر و تاکسیران امین شهروندان» است، ادامه داد: این گونه رفتارهای نیک انسانی و امانتداری رانندگان تاکسی است که باعث شده شهروندان همچنان تاکسی را به عنوان اولین وسیله جابه جایی های درون شهری خود برگزینند.

کد خبر 505854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.