تشکیل ۶ کارگروه تخصصی در سازمان ورزشی شهرداری زنجان

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به تشکیل شش کارگروه در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: کارگروه فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی، بانوان و خانواده، قرآنی و دینی شامل این کارگروه‌ها است.

به گزارش ایمنا، غلامرضا نظری با اشاره به تشکیل شش کارگروه در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان اظهار کرد: کارگروه فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی، بانوان، خانواده، قرآنی و دینی شامل این کارگروه‌ها است.

وی با بیان اینکه این کارگروه‌ها شورای عالی‌تری دارند که اتاق فکر اصلی است، افزود: در این شورای عالی ایده و برنامه‌های هر شش کارگروه جمع‌بندی می‌شود و طبق نظرات اعضا تولید ایده می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری زنجان تصریح کرد: در این کارگروه از ظرفیت‌های اعضای کارگروه استفاده خواهد شد در این کارگروه‌ها به دنبال احیای ظرفیت‌های مغفول هستیم جلسات اولیه کارگروه‌ها به مراتب در حال تشکیل است، امیدواریم برگزاری این کارگروه‌ها خروجی مثبتی برای شهر در حوزه‌های مختلف داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کم تحرکی که در جامعه رخ داده است، بر آن شدیم که با تشکیل کارگروه ورزشی زمینه‌های نشاط در جامعه را ایجاد کنیم؛ از طرفی خطر آپارتمان نشینی نیز مزید بر علت شده و موجب کم تحرکی افراد شده است که باید در این زمینه چاره‌ای اندیشیده شود.

نظری با اشاره به اقدامات این سازمان در راستای ایجاد ایستگاه‌های ورزش همگانی، طرح ورزش در همسایگی، مسابقات مجازی ورزشی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حاکم این برنامه‌ها به صورت مجازی اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری زنجان پیگیری سه موضوع مهم در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری را جز اولویت‌ها برشمرد و گفت: بحث ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری، ایجاد زمین ورزشی در هر یک از مناطق چهارگانه شهرداری و توسعه ورزش همگانی از مباحثی است که در این سازمان دنبال می‌شود.

نظری همچنین به بحث استعدادیابی نیز تأکید کرد و افزود: با برگزاری جشنواره‌های موضوعی به دنبال کشف استعدادهای برتر در حوزه ورزش هستیم قطعاً ارائه نظرات موجب شکل‌گیری ایده‌های خوبی خواهد شد که قطعاً موجب ارتقای سطح نشاط و شادابی در جامعه می‌شود امیدواریم با اقدامات لازم شاهد جامعه‌ای با نشاط و فعال در حوزه ورزش داشته باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 505851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.