فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون

تلویزیون در دو روز پایانی هفته با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی ایرانی و خارجی یاد و خاطره گذشته‌های دور و نزدیک و برخی بازیگران و چهره‌های فقید را زنده می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از رسانه ملی، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «نهایی»، «بانکدار»، «جایزه»، «سفرت به سلامت»، «خانم پاتر»، «سوارکار»، «دو فیلم با یک بلیط»، «بهارات»، «سال خشونت بار»، «محیا»، «پول»، «شوالیه تاریکی»، «خمره»، «رابینسون کروزو»، «نابغه کوچک»، «شیفت آخر»، «همشهری کین»، «بادیگارد محبوب من»، «به خاطر تهمینه»، «مک کنیک»، «رازهای گذشته یک زن»، «برنی دلفین»، «مسابقه موش ها»، «گلوله گم شده»، «رودخانه نقره‌ای»، «قصه‌های مجید»، «سیب و سلما»، «خبرچین»، «وکیل مدافع»، «قهرمان»، «ضریب سرد»، «جنگل»، «آلفا و امگا ۴»، «گل طلایی»، «پنالتی»، «قصه‌های مجید – شرم»، «پول کثیف»، «سردار جنگل»، «سفر زمان» و «ول وله» پنج‌شنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ تیر ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «نهایی» به کارگردانی «ویلسون ییپ»، پنج‌شنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی دانی ین، اسکات ادکینز، دنی چان و وندا مارگراف خواهید دید: ایپ من استاد بزرگ کونگفو به بیماری سرطان سر و گردن مبتلا شده است و درمان خاصی هم برای او وجود ندارد. اما آنچه سبب دل مشغولی و نگرانی ایپ من می‌شود، سبکسری و پرخاشگری پسر نوجوانش (جین) است. ایپ من تصمیم می‌گیرد پسرش را برای ادامه تحصیل به آمریکا بفرستد تا بلکه بعد مسافت و سختگیری محیط‌های آموزشی، پسر نوجوان را بر سر عقل آورد.

فیلم سینمایی «بانکدار» به کارگردانی «جورج نولفی»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی ساموئل ال جکسون، نیا لانگ و نیکلاس هولت؛ داستان واقعی دو کارآفرین سیاه پوست با نام‌های برنارد گرت و جو موریس را دنبال می‌کند، که به خاطر شرایط نژادپرستانه دهه ۵۰ میلادی، مردی سفیدپوست به نام مت استاینر را استخدام می‌کنند تا مدیریت نمایشی فعالیت‌های تجاری آن‌ها را بر عهده بگیرد اما…

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «جایزه» به کارگردانی «رضا سجاسی»، پنج‌شنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود. مینا جعفر زاده، معصومه کریمی و صالح میرزا آقایی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: امیر علی، پسر بچه‌ای است که در مسابقه‌ای در شبکه دو برنده شده و حال باید برای گرفتن جایزه به شبکه دو بیاید. او ساکن ورامین است. پدرش به علت گرفتاری‌های کاری خود از آوردن او معذور است. مادر بزرگ امیر علی که به خانه آن‌ها آمده با آگاه شدن از قضیه، تصمیم می‌گیرد با امیر علی روانه تهران شود. همراهی مادر بزرگ با امیر علی اتفاقی را در طول راه برای آن‌ها رقم می‌زند. در نهایت امیر علی و مادر بزرگ به شبکه می‌رسند اما زمان اداری تمام شده…

فیلم سینمایی «سفرت به سلامت» به کارگردانی «جان تورتِل تاب»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جان کندی، لئون و داگ‌ای داگ خواهیم دید: دِریس پسر جوانی از اهالی جامائیکا است که در رشته دو میدانی به شکل حرفه‌ای مشغول به فعالیت است. رؤیای او شرکت در مسابقات المپیک می‌باشد، اما در روز مسابقه به خاطر یک اتفاق، موفق به پیروزی و راهیابی به المپیک نمی‌شود. او که بسیار ناراحت است، تصمیم می‌گیرد از طریق مردی که از دوستان سابق پدرش بوده و مربیِ رشته سورتمه سواری روی یخ است، تیمی تشکیل داده و از طریق رشته سورتمه روی یخ وارد المپیک شود. او پس از تلاش بسیار موفق می‌شود مربی را به تشکیل این تیم راضی کند. آن‌ها تمرینات زیادی را پشت سر می‌گذارند.

فیلم سینمایی «خانم پاتر» به کارگردانی «کریس نونان»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی رنه زلوِگر، اِوان مک گرِگور و امیلی واتسون خواهیم دید: بئاتریکس پاتر زن جوان و خوش ذوقی است که به نوشتن داستان‌های مصور برای کودکان علاقه زیادی دارد و بیشتر اوقات فراغت خود را به طراحی شخصیت‌های کارتونی برای داستان‌هایش می‌گذراند. وی به نوعی غرق در دنیای داستان‌هایش است و با شخصیت‌های این داستان‌ها به گفتگو می‌پردازد. نورمن مردی است که به کار انتشار کتاب اشتغال دارد و با دیدن طرح‌ها و داستان‌های بئاتریکس، تصمیم می‌گیرد در چاپ آن‌ها به او کمک کند…

فیلم سینمایی «سوارکار» به کارگردانی «کریستین دوگِی»، شنبه ۱۹ تیر ماه ساعت ۴۵ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی گوییلایم کانت، مارینا هندس و دانیل آتیول خواهیم دید: پسر خانواده‌ای با تلاش و فداکاری پدر و مادرش یک سوار کار حرفه‌ای می‌شود. او در نیمه راه به کار وکالت مشغول می‌شود. اما اسبی سرکش که هیچکس به موفقیت او امیدوار نبوده او را دوباره به سوارکاری تشویق می‌کند.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «دو فیلم با یک بلیط» به کارگردانی «داریوش فرهنگ»، پنج‌شنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: یک کارگردان بعد از سال‌ها از آمریکا برگشته تا نخستین فیلم خود را بسازد. هنرپیشه اول مرد فیلم بر اثر سانحه‌ای نمی‌تواند به کارش ادامه دهد. فیلم باید به موقع به جشنواره برسد و کارگردان بعد از جستجوی بسیار، فروشنده دوره گردی را پیدا می‌کند که شباهت زیادی به هنر پیشه فیلم دارد. کارگردان تصمیم می‌گیرد از وجود فروشنده دوره گرد در فیلم استفاده کند. از سوی دیگر هنرپیشه اول زن درگیر مسائل خانوادگی است و قصد سفر به آمریکا را دارد. کارگردان، هنرپیشه بدل و هنرپیشه زن هرکدام با تجربه تازه‌ای روبرو می‌شوند.

مهدی هاشمی، داریوش فرهنگ و افسانه بایگان در فیلم «دو فیلم با یک بلیط» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «بهارات» به کارگردانی «علی عباس ظفر»، پنج‌شنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی سلمان خان، کاترینا کایف، دیشا پاتانی و سونیل گروور خواهید دید: بهارات مرد تاجری است که سال‌ها است به دنبال گمشده‌های زندگی خودش است. در سال ۱۹۴۷ و بعد از بروز شورش‌های مذهبی در پی جدایی هند و پاکستان، بهارات که کودک کم سنی است به همراه پدر، مادر و خواهران و برادرش سوار بر قطاری می‌شوند تا به هند فرار کنند. اما به حدی جمیعیت مسافران در ایستگاه قطار زیاد است که پدر و یکی از خواهران بهارات از آن‌ها جدا می‌شوند و در پاکستان می‌مانند. در آخرین لحظات پدر بهارات خانواده را به او می‌سپارد و از وی می‌خواهد تا هرگز از حمایت آن‌ها دست برندارد. بهارات نیز این توصیه پدر را سرلوحه زندگی‌اش قرار می‌دهد و تمام زندگی خود را وقف خانواداش می‌کند. او به سختی کار می‌کند و مغازه عمه‌اش را که تنها مکانی بود که احتمال داشت پدرش به آنجا بازگردد خریداری می‌کند. بهارات در مسیر فعالیت‌های کاری خود با دختر جوانی (کومود) آشنا می‌شود با او ازدواج می‌کند. او با سپری کردن سال‌های سخت زندگی‌اش موفق می‌شود تا صاحب ثروت شود.

فیلم سینمایی «سال خشونت بار» به کارگردانی «جی. سی. چاندور»، پنج‌شنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه فیلم با بازی اسکار آیزاک، جسیکا چستین، دیوید اویلوو و آلبرت بروکس آمده است: آبل مرد جوانی است که شرکت فروش و پخش فرآورده‌های نفتی دارد. او تمام تلاشش را کرده است که کسب و کار سالمی داشته باشد. آبل به تازگی تصمیم گرفته است که زمینی را برای رونق کسب و کار خود بخرد. او مقداری پول به صورت بیعانه پرداخت کرده است و باقی پول را تا یک ماه دیگر باید تهیه نماید. در این بین ماشین‌های حمل و نقل سوخت شرکت ابل دزدیده می‌شود و این باعث خسارات قابل توجهی به آبل شده است. آبل برای تأمین بقیه پول زمین می‌خواهد از بانک پول بگیرد ولی در واپسین روزهای باقی مانده بانک از پرداخت وام امتناع می‌کند. بانک به دلیل اتهاماتی که دادستان به آبل زده است نمی‌خواهد به او وام دهد. آیل تمام تلاشش را می‌کند تا پول باقی مانده را تهیه نماید. او مقداری قرض می‌کند و به سراغ یکی از دوستانش که رقیب تجاری‌اش است، می‌رود ولی او نیز حاضر نمی‌شود که به آبل قرض بدهد. آبل ناامید به خانه می‌اید و مسله را با همسرش در میان می‌گذارد. همسر آبل شماره حسابی را به آبل می‌دهد تا باقی مانده خرید زمین را از آن حساب پرداخت کند. آبل از این حساب خبر ندارد.

فیلم سینمایی «محیا» به کارگردانی «اکبر خواجویی»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۱۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در این فیلم خواهید دید: جاوید دانشجوی پزشکی که از دیدن مردگان هراس دارد، به طور اتفاقی در یک مراسم ختم در گورستان با محیا، دختری که بعدها درمی‌یابد همکار او در بیمارستان است؛ آشنا می‌شود و پس از مدتی از او خواستگاری می‌کند اما جواب رد می‌شنود. این در حالی است که شهره، دخترخاله جاوید که به او علاقه‌مند است، از شیراز به منزل جاوید می‌آید؛ اما جاوید به شهره می‌گوید که مایل به ازدواج با او نیست. جاوید پس از اصرار فراوان برای خواستگاری از محیا متوجه می‌شود پدر و مادر او غسال هستند و گاهی خودش هم در شستن مرده‌ها به والدینش کمک می‌کند!

شهاب حسینی، الهام حمیدی و برزو ارجمند در فیلم سینمایی «محیا» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی جدید «پول» به کارگردانی «نو ری پارک»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی ریو جون یئول، وون جین آه، یو جی تائه و جو وو جین؛ درباره ایل هیون جوانی تازه کار است که به عنوان کارآموز وارد یک شرکت کارگزاری بورس می‌شود. او در تلاش است تا رموز این حرفه را یاد بگیرد اما یک اشباه کوچک باعث ضرر یکی از مشتری‌ها می‌شود. او بسیار افسرده است که یکی از همکاران با سابقه‌اش به او پیشنهادی می‌دهد. این همکار او را به مردی مرموز با نام مستعار بلیط (تیکت) معرفی می‌کند. بلیط به ایل هیون یک موبایل کوچک می‌دهد و از او می‌خواهد به صورت مخفی خرید و فروش‌های او را بدون سوال و جواب انجام دهد. ایل هیون این خرید و فروش‌های عجیب را انجام می‌دهد و در عین ناباوری به سود بسیار بالایی دست پیدا می‌کند. اما بعد از مدتی مأمور اداره بازرسی بورس به سراغ او می‌آید. آن‌ها مدت هاست به دنبال بلیط می‌گردند و از او می‌خواهند با آن‌ها همکاری کند. اما او قبول نمی‌کند. اداره بازرسی می‌داند که بلیط با سو استفاده از اطلاعات برخی از شرکت‌های در آستانه ورشکستگی و با خرید و فروش سهام این شرکت‌ها و حقه‌های بورسی باعث جهش قیمت‌ها و به دست آوردن سودهای کلانی می‌شود. اما آن‌ها هیچ ردی از کارهای او ندارند. پس از مدتی ایل هیون متوجه می‌شود هر کسی که با بلیط همکاری کرده پس از مدتی به طرز مشکوکی خودکشی کرده یا در یک حادثه کشته شده است. او در می‌یابد تمام این قتل‌ها زیر سر بلیط است.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی» به کارگردانی «کریستوفر نولان»، پنج‌شنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی کریستین بیل، مایکل کین وگری اولدمن آمده است: بتمن به کمک پلیس و دادستان جدید، شهر را از وجود خلافکارها و خانواده‌های تبهکار پاک می‌کند. اکنون به نظر می‌رسد مردم شهر به آرامش رسیده اند. اما ناگهان حضور یک جنایتکار خطرناک و باهوش به نام جوکر همه چیز را به هم زده و مردم دچار ترس و وحشت شده اند. حالا بتمن نه با یک دار و دسته خلافکار معمولی بلکه با یک آدم بسیار پیچیده و باهوش باید مقابله کند. جوکر هدفش نابود کردن بتمن است ولی…

فیلم سینمایی «خمره» به کارگردانی «ابراهیم فروزش»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم در مورد خمره آب مدرسه‌ای در حاشیه کویر است که می‌شکند و بچه‌ها بی‌آب می‌مانند. تلاش معلم برای به‌دست آوردن خمره‌ای دیگر بی‌نتیجه می‌ماند. بچه‌ها برای تعمیر خمره احتیاج به موادی دارند که برای تهیه آن دچار مشکل می‌شوند…

بهزاد خداویسی، فاطمه ارزه و شمس الدین رضا الفت بازیگران این فیلم هستند.

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «رابینسون کروزو» به کارگردانی «وینست کیستلوت و بن استاسن»، پنج‌شنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: رابینسون کروزو مرد جوانی است که با یک کشتی سفر می‌کند و کشتی در دریا در اثر طوفان غرق می‌شود و او در نزدیکی یک جزیره روی کشتی شکسته می‌ماند تا این که حیوانات جزیره به راهنمایی طوطی او را به جزیره راهنمایی می‌کنند و مدت‌ها رابینسون با حیوانات در جزیره زندگی کرده و برای خودش خانه‌ای روی درخت می‌سازد تا این که دزدان دریایی او را نجات داده و از او توقع دارند که آن‌ها را به گنج در جزیره برساند.

فیلم سینمایی «نابغه کوچک» به کارگردانی «لئون دینگ»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: ویکتور پسری بسیار با استعداد است ولی نمراتش تعریفی ندارد او با پدرش رابطه بسیار خوبی دارد، پدر ویکتور که مرد قوی و پرتلاشی است در جامعه مورد تحسین است. با این که برای ویکتور وقت می‌گذارند ولی نمی‌تواند قابلیت‌های ویژه ویکتور را درک کند و به خاطر نمره‌های پایین ویکتور شماتتش می‌کند. به طوری که وقتی ویکتور بزرگ می‌شود خانواده‌اش را ترک می‌کند و تا دور از همه چیز به آزمایشات علمی‌اش بپردازد. آزمایشاتی که همواره خطرناک هستند و نتیجه‌ای هم ندارند و همیشه دو خرس به نام‌های برایر و برامبل که دوستانش هستند او را سرزنش می‌کنند. تا این که پدر ویکتور پس از سال‌ها برای دیدنش پیش او می‌آید. اما مراقبت‌های زیاد پدر ویکتور نظم زندگی وی را به هم می‌ریزد و در آزمایشاتش خلل ایجاد می‌کند.

فیلم سینمایی جدید «شیفت آخر» به کارگردانی «اندرو کوهن»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ریچارد جنکینز، شین پل مک‌گی و کامرون اسکات رابرتز خواهیم دید: استنلی یک مرد میانسال است که در یک رستوران فست فود کارمی کند. او باید قبول کند که برای این کار پیر شده و کارش را به جوانترها بسپارد. او قصد دارد که به کارگر جوان سیاهپوستی به نام جی وان که به تازگی برای کار به آنجا آمده آموزش دهد و بعد برای نگهداری از مادر پیرش که آلزایمر هم دارد به شهر دیگری برود. او و جی وان به سختی با هم کنار می‌آیند جی وان به تازگی ازدواج کرده و بچه دار شده و باید از پس هزینه‌هایشان برآید. استنلی توسط اراذل و اوباش کتک خورده و پول‌هایش به سرقت می‌رود و او مجبور به برداشت پول از صندوق می‌شود.

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «همشهری کین» به کارگردانی «اورسن ولز»، پنج شنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ارسن ولز، جوزف کاتن و دروتی کامینگر خواهیم دید: زمانی‌که چارلز فاستر کین، غول ثروتمند روزنامه‌دار می‌میرد تنها یک کلمه می‌گوید: غنچه رز. تهیه‌کننده فیلم مستند زندگی کین از گزارشگر تامسون می‌خواهد تا درباره‌ی زندگی و شخصیت کین تحقیق کرده و معنای کلمه‌ی آخر پیش از مرگش را کشف کند.

فیلم سینمایی «بادیگارد محبوب من» به کارگردانی «سامو کام بوهانگ»، پنج شنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ژاکین چان و کین کین لی آمده است: دینگ بادیگارد بازنشسته است که به شدت افسرده و تنهاست، او سال‌ها پیش روزی مسئول نگهداری از نوه دختری خود می‌شود اما با یک سهل انگاری نوه وی مفقود شده و دینگ که در تمام عمر محافظ شخصی افراد زیادی بوده در مواجهه با این اتفاق از همان زمان دچار شوک روحی می‌شود، دخترش نیز برای همیشه با او قطع ارتباط می‌کند. او اکنون به تنهایی در یک خانه کوچک زندگی می‌کند و دچار بیماری فراموشی است. در همسایگی دینگ دختر بچه‌ای به نام چری به همراه پدر خود زندگی می‌کند. پدر چری یک خلافکار حرفه‌ای است که دائم او را در خانه تنها می‌گذارد. چری نیز در زمان تنهایی به منزل دینگ می‌رود، آن‌ها با کارهایی نظیر ماهیگیری و گردش و تفریح با یکدیگر زمان خوشی را می‌گذرانند و چری تنها کسی است که می‌تواند دینگ را خوشحال کند. پدر چری به عده‌ای از خلافکاران مبلغ زیادی بدهی دارد و آن‌ها در مقابل‌عدم دریافت پول از وی می‌خواهند تا برایشان سرقتی بزرگ انجام دهد. پدر چری نیز این سرقت را به بهترین نحو انجام داده و توسط پلیس تحت تعقیب است. او که مقدار بسیار زیادی طلا در دست دارد به خانه خود پناه می‌برد.

فیلم تلویزیونی «به خاطر تهمینه» به کارگردانی «رضا ابوفاضلی»، پنج شنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. صدر الدین حجازی، پویا امینی، رامتین خدا پناهی، سولماز غنی، پرستو صالحی، آرمیتا مرادی و محمدرضا سمیع از بازیگران این تله فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: طوبی پدر و مادر خود را از دست داده است و معلمش هما، از آنجا که او کودکی بسیار باهوش است و جایگزین فرزند نداشته‌اش شده، حمایتش می‌کند. بهمن، عموی طوبی، مانع از ادامه تحصیل وی شده است چراکه اعتقاد دارد، ادامه تحصیل باعث دوری او از ایل و طایفه می‌شود. در ادامه علت اصلی پا فشاری هما برای درس خواندن طوبی و ممانعت بهمن بیشتر روشن می‌شود. بیست سال پیش هما با ندانم کاری کودکانه و زدن تهمت به تهمینه، مادر طوبی، باعث شده که خانواده‌اش مانع ادامه تحصیل او شوند. بهمن که در گذشته به مینو خواهر هما دل بسته بوده، با ادامه تحصیل مینو، او را از دست داده است. اکنون هما در پی جبران است و بهمن مانع او می‌شود. هما همراه با طوبی می‌گریزد.

فیلم سینمایی «مک کنیک» به کارگردانی «جاش سی والر»، پنج شنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی دیوید مورس، مایک وگل، ترور مورگان، سیاران هندز و کوری مونتیت خواهیم دید: دیوید مورس در مسیر حل پرونده‌ای، درگیر سیمون ویکس خلافکار جوانی می‌شود که از گذشته او حقایقی را می‌داند که در صورت برملا شدن باعث نابودی وی می‌شود و…

فیلم سینمایی «رازهای گذشته یک زن» به کارگردانی «گردون یانگ»، پنج شنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی میشل وودز و مارک اسلاک خواهید دید: استفانی ویکرز ۱۰ سال پیش در یک قهوه‌خانه در شیکاگو کار می‌کرده که شاهد قتل صاحب قهوه‌خانه (مو) بوده و به‌دلیل اینکه قاتل او را دیده، فرار می‌کند و به فیلادلفیا می‌رود. او ضمن تغییر هویتش با پزشکی به‌نام دیوید ویکرز ازدواج می‌کند.

فیلم سینمایی «برنی دلفین» به کارگردانی «کرک هریس»، پنج شنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی‌تری امرسون و مارتی پول؛ داستان درباره خواهر و برادری است که با دلفینی به نام برنی دوست هستند و در ساحل جزیره برای خود کمپی برای تفریح درست کرده اند. روزی آن‌ها متوجه حضور افرادی ناشناس در ساحل می‌شوند که درباره ساخت و سازهای غیر قانونی (کارخانه شیمیایی) در ساحل مشغول گفتگو هستند. این فعالیت‌ها برای محیط زیست و جانوران آبی زیانبار است. همزمان، دلفین آن‌ها نیز که در ساحل گرفتار شده و از خانواده‌اش دور افتاده، در زیستگاه آبزیان پیدا می‌شود، در حالی که بر روی پوستش سوختگی‌هایی به وجود آمده و تحت درمان قرار دارد. آن‌ها سعی دارند تا پدرشان را که گمان می‌کند هدف از این ساخت و سازها، ساخت یک پارک آبی رویایی است، و با همان شرکت همکاری دارد، متقاعد کنند که آن‌ها دروغ می‌گویند که…

فیلم سینمایی «مسابقه موش‌ها» به کارگردانی «جری زاکر»، پنج شنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ایمی اسمارت، روآن اتکینسون، برکین مایر و ست گرین خواهیم دید: گروهی به طور اتفاقی انتخاب می‌شوند تا در یک مسابقه دیوانه‌وار که آن را صاحب کازینوی ثروتمند، دانلد سینکلر ترتیب داده، شرکت کنند. هر کس که زودتر از بقیه فاصله ۵۶۳ مایلی لاس وگاس تا سیلور سیتی نیو مکزیکو را طی کند، برنده دو میلیون دلار جایزه خواهد شد.

فیلم سینمایی «گلوله گم شده» به کارگردانی «گیوم پیرت»، پنج شنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی استفی سلما، آلبن لونوار، رد پارادوت و نیکولا دوووشل خواهید دید: لینو تبهکاری خرده پاست که در جریان یک سرقت به زندان افتاده است. او استعداد عجیبی در دست کاری اتومبیل‌ها و استحکام بخشی به بدنه و شاسی آن‌ها دارد. از همین رو، شاراز که مسئول یک واحد گشت پلیس با اتومبیل و دستگیری تبهکاران است، او را به همکاری با خود ترغیب می‌کند. پس از چند ماه، شاراز به دست یکی از پلیس‌های فاسد تحت امرش به نام آریسکی و همکار او (مارکو) در اتومبیلش به قتل رسیده و اتهام قتلِ شاراز متوجه لینو می‌شود.

فیلم سینمایی «رودخانه نقره‌ای» به کارگردانی «رائول والش»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ارول فلین و آن شریدان خواهیم دید: در بحبوحه جنگ‌های داخلی آمریکا مایک مکوم را، به رغم شجاعت‌هایش، از ارتش شمالی‌ها بیرون می‌اندازند و او هم آرام آرام به کارهای خلاف روی می‌آورد. تا این که به نوادا می‌رود و پس از راه انداختن قمارخانه‌ای بزرگ با مردی به نام استنلی مور در معدن نقره او شریک می‌شود.

فیلم سینمایی «قصه‌های مجید» به کارگردانی «کیومرث‌پور احمد»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود. مهدی باقربیگی و پروین دخت یزدانیان در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم یکی از داستان‌های مجید را روایت می‌کند.

فیلم سینمایی «سیب و سلما» به کارگردانی «حبیب اله بهمنی»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. جعفر دهقان، سیدمحمدهادی دیباجی و سوگل قلاتیان در فیلم سینمایی «سیب و سلما» نقش آفرینی کرده‌اند. داستان فیلم درباره پسر جوان روستایی است که برای درس طلبگی به شهر می‌رود و بعد از مدتی دوباره به ده بر می‌گردد. او با پیشنهاد پدر و مادرش به خواستگاری دختر خاله‌اش که در دهی دیگر زندگی می‌کند می‌رود. در بین راه با اتفاقات و آدم‌هایی روبرو می‌شود، او یک روز بر حسب اتفاق سیبی را که در جوی آب افتاده می‌خورد و پس از خوردن سیب به دنبال مالک اصلی سیب و طلب رضایت از او است.

فیلم سینمایی «خبرچین» به کارگردانی «استیون سودربرگ»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم با بازی مت دیمون، ملانی لینسکی و تام پاپا؛ درباره فردی به نام ویتاکر، مدیر عالی رتبه شرکت بزرگ ADM است که براثر فشارهای همسرش نزد پلیس می‌رود و به کلاهبرداری و زدوبندهای مسئولان شرکت با مؤسسات رقیب برای بالابردن قیمت‌ها اعتراف می‌کند؛ اعترافی که تنها آغاز ماجراست و پلیس از او می‌خواهد تا اسنادی برای اثبات ماجرا فراهم کند.

فیلم سینمایی «وکیل مدافع» به کارگردانی «سوباش کاپور»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی آکشای کومار، آنو کاپور و هوما کورشی خواهیم دید: جلی یک وکیل تازه کار است که در دفتر حقوقی یک وکیل معروف کارآموزی می‌کند. او که مردی شوخ و خوش مشرب است کارش را جدی نمی‌گیرد و به همین دلیل در کارش چندان موفق نیست. یک روز زنی به نام حنا که همسرش به ناحق توسط پلیس کشته شده به دفتر آن‌ها مراجعه می‌کند. جلی در ازای گرفتن مبلغی پول از حنا قول می‌دهد تا پرونده او را به جریان بیندازد اما این پول را صرف باز کردن دفتر حقوقی خود می‌کند. حنا متوجه شده و در روز افتتاحیه دفتر به سراغ جلی می‌رود و جلوی همه مهمانانش او را یک متقلب می‌خواند. جشن افتتاحیه خراب شده و همسر و پدر جلی او را مورد مواخذه قرار می‌دهند.

فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی «جود برانان»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم با بازی رابرت امای، کامرون آرنت و کلیف برانان خواهید دید: جک پیرمردی متمول است که بعد از سال‌ها پسر خود ری را پیدا می‌کند. ری یک راننده ماشین‌های مسابقه در پیست خاکی است و سعی دارد بعد از سال‌ها رابطه خود را با پدر از نو بسازد. در روز مسابقه او جک برای تماشای مسابقه پسرش به پیست می‌رود. ری رقیبی به نام شون ودرز دارد که آن دو رقابت تنگاتنگی با هم دارند. شون که از همسرش جدا شده حضانت دخترش کریسی را به عهده دارد و برای ادامه زندگی به قهرمانی در این مسابقه نیاز دارد. در طول مسابقه خودروی شون به خودرو ری برخورد کرده و ری کشته می‌شود. این حادثه زندگی جک و شون را دستخوش تغییر می‌کند. شون از ادامه رانندگی منع شده و برای گذران زندگی و امرار معاش خود به مشکل برمی خورد و جک نیز در کمال ناباوری به سوگ پسر خود می‌نشیند. شون که دیگر توان نگه داری از فرزند خود را ندارد.

فیلم سینمایی «ضریب سرد» به کارگردانی «هیو جانسون»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی کوبا گودینگ جونیور و اسکیت اولریش خواهیم دید: یک سلاح میکروبی شیمیایی که در دمای بالای ۵۰ درجه فارنهایت منفجر می‌شود به دست دو مرد می‌افتد که سعی می‌کنند آن را از به سرقت رفتن توسط یک تروریست محافظت کنند و…

فیلم سینمایی جدید «جنگل» به کارگردانی «گرگ مکلین»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی دانیل رادکلیف، الکس راسل، توماس کرشمن، یاسمین کاسیم، ژول جکسون و جاسک کومان؛ درباره گروهی است که برای ماجراجویی عازم جنگل‌های آمازون در کشور پرو می‌شوند. پس از آشنایی با یک راهنمای مروز که ادعا دارد جنگل آمازون رو به خوبی می‌شناسد، این گروه دوستان عازم بخش‌های ناشناخته این جنگل می‌شوند.

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «آلفا و امگا ۴» به کارگردانی «تیم مالتبی»، پنج‌شنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی کیت هیگینس، بنجامین دیسکین، دبی دری‌بری و مارییو هرینگتون خواهید دید: انسان‌ها می‌خواهند با حفاری به طبیعت جنگل صدمه بزنند. حفاری آن‌ها باعث می‌شود که دایناسور صورتی ماده‌ای از زیر زمین بیدار شود و بیرون بیاید. توله گرگ‌ها ابتدا از او می‌ترسند اما بعد از مدتی با او دوست می‌شوند. بر اثر ادامه حفاری دایناسور عظیم‌الجثه‌ای نیز از زیر زمین بیرون می‌آید و به حیوانات حمله می‌کند. همفری، کیت و سه فرزندشان به کمک دایناسور صورتی ترتیبی می‌دهند تا دایناسورها به جای اصلی خود بازگردند.

فیلم سینمایی «گل طلایی» به کارگردانی «ترور هاردی»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهید دید: یک موش کور تلاش می‌کند به رؤیای دست‌نیافتنی خود یعنی تبدیل شدن به یک فوتبالیست دست یابد تا معدن طلای زادگاهش را از دست یک شرور بزرگ و طمع‌کار به نام رئیس نجات دهد.

شبکه امید

فیلم سینمایی «پنالتی» به کارگردانی «شابهام سینگ»، پنج‌شنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی لوکرام اسمیل، کی کی منون و شاشانک آرورا؛ داستانی از یک فوتبالیست شمال شرقی هند است که برای رسیدن به آرزوهای خود شب و روز با جامعه می‌جنگد.

فیلم سینمایی «قصه‌های مجید – شرم» به کارگردانی «کیومرث پوراحمد»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: نوجوانی به نام مجید مشغول ساختن یک فیلم ۸ میلیمتری است. تحت شرایطی مجید مجبور می‌شود پولی را که برای تهیه نگاتیو در اختیار دارد به کسی بپردازد و بعد شرم مانع می‌شود که پول را از آن شخص مطالبه کند.

مهدی باقربیگی و پروین دخت یزدانیان در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «پول کثیف» به کارگردانی «جی یونگ جون»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی لی هانوی، چو جین وونگ، تئو یو و کوآن سو هیون خواهید دید: یانگ مین هیوک یک وکیل و دادستان است که در دفتر دادستانی در شهر سئول به کار مشغول است. او روی یک پرونده تصادف زنجیره‌ای خودروها کار می‌کند که یکی از مظنونان اصلی پرونده پارک سو کیونگ نام دارد. مدتی بعد پارک سو جانش را از دست می‌دهد.

فیلم سینمایی «سردار جنگل» به کارگردانی «امیر قویدل»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۱۸ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: ارتش سرخ برای دستگیری ژنرال دین یکین و تارو مار کردن بقایای گارد سفید وارد بندر انزلی می‌شود و هیئت اتحاد اسلام از ژنرال واسکو لنیکف و می‌رزا کوچک خان با آنان در کشتی ملاقات می‌کند و پیمانی ۹ ماده‌ای منعقد می‌کنند. به دنبال آن جمهوری گیلان برقرار می‌شود. مدتی بعد با وقوع کودتای سرخ میرزا کوچک خان و یارانش به جنگل می‌زنند. لشکر قزاق به فرماندهی رضا خان وارد گیلان می‌شود، انقلاب شکست می‌خورد میرزا وقتی چند نفر از یارانش برای یاد گرفتن از سران ایل شاهسون به سوی خلخال حرکت می‌کنند.

کاظم افرندنیا، نعمت افشاریان، شهاب عسگری، عنایت‌الله بخشی و هوشنگ بهشتی در فیلم سینمایی «سردار جنگل» بازی کرده اند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «سفر زمان» به کارگردانی «امیر شهاب رضویان»، پنج‌شنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: امیر از اینکه پدرش مجبور است برای آقای فراست کار کند ناراحت است. پدر امیر در کار انیمیشن‌سازی است و یک عروسک‌ساز حرفه‌ای است ولی آقای فراست با پدرش بد اخلاق است و احترام او را نگه نمی‌دارد. پدربزرگ امیر در کار خیمه‌شب‌بازی است و در کارش استاد است او یک چراغ جادو به امیر هدیه می‌دهد که غولک از آن بیرون می‌آید و امیر را برای دیدن آینده‌اش به زمان آینده می‌برد.

خسرو احمدی، رضا بهبودی و محمد مین باشی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «ول وله» به کارگردانی «امین امانی»، جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: شاهین یک پسر بچه ول وله است که هر روز در مدرسه و خانه خرابکاری می‌کند و به حرف هیچ کس گوش نمی‌دهد، پدر و مادرش شاغل هستند و وقت مناسبی برای او نمی‌گذارند و فکر می‌کنند که او بیش فعال است، عمه شاهین که استاد روانشناسی است توصیه می‌کند تا او را به روستای محل زندگی مادربزرگش ببرند تا با آزادی بیشتر بازی کند، او یک دانشجوی خودش به نام افروز را برای مراقبت از شاهین معرفی می‌کند، شاهین که به بازیگوشی‌های پرخطرش ادامه می‌دهد با کمک افروز تغییرات بهتری می‌کند، تا این که پدر و مادرش به روستا می‌آیند تا او را برگردانند که شاهین فرار می‌کند.

بازیگران این تله فیلم؛ نگین معتضدی، بهرام ابراهیمی، بهراد خرازی، فرشید نوابی، شیوا خسرومهر، مبین رستگار، فریبا امینیان، برسام سلیمانی، سارا قربانی، صغری آدینی، بیژن رسولی، بهشته آلیان و آدرینا افشار هستند.

کد خبر 505828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سارا IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    1 0
    سلام. میشه فیلم های این هفته(۳۱تیر و ۱ مرداد ۱۴۰۰) رو هم بذارین؟