سمنانی‌ها به قطعی برق اعتراض کردند

پس از گردهمایی دامداران دامغانی در اعتراض به کمبود علوفه و قطع برق، گروهی از مردم سمنان نیز به نشانه اعتراض نسبت به قطعی برق در مقابل فرمانداری گردهم آمدند.

به گزارش ایمنا، چند ساعت پس از اعتراض و گردهمایی گروهی از دامداران دامغانی در اعتراض به آنچه کمبود علوفه و همچنین قطعی برق و آثار نامطلوب بر پرورش دام و شیر عنوان و با ریختن شیرهای تولیدی در جوی آب همراه شد، گروهی از مردم سمنان هم به قطعی برق اعتراض کردند.

جمعی از مردم سمنان با حضور در مقابل فرمانداری گردهمایی را ترتیب داده و خواستار توضیح فرماندار سمنان درباره قطعی مکرر برق شدند. اعتراض مردم به خصوص آپارتمان‌نشینان به این است که با قطعی برق آب خانوار نیز قطع می‌شود و این امر دشواری‌هایی را برای مردم پدید می‌آورد.

مردم همچنین نسبت به وضعیت بیماران خاص و دستگاه‌های نگهداری از بیماران که با برق کار می‌کند نیز اعتراض داشتند و با فریاد «فخری بیا بیرون» خواستار توضیح فرماندار سمنان شدند.

این تجمع در حالی رخ داد که طی روزهای اخیر در بسیاری نقاط استان حتی سه بار در روز برق قطع می‌شد و این امر سبب کلافگی مردم شده است. در برخی روستاها قطعی برق در هر بار تا چهار ساعت عنوان و حتی در تعدادی روستاهای میامی آب نیز مدتی است قطع می‌شود.

مردم سمنان خواستار توجه بیشتر مسئولان نسبت به روند قطعی برق شدند در واکنش به موضوع قطعی برق اما روز گذشته رئیس کل دادگستری سمنان طی نامه‌ای قاطعانه خواستار برنامه ریزی و کاهش میزان قطعی برق شد و حتی دادستان شاهرود از برخورد با مقصران و کسانی که قطعی برق را به درستی به مردم اعلام نمی‌کنند شد.

منبع: مهر

کد خبر 505802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.