دیدار معاونان امور مجلس، حقوقی و امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با رئیسی

در ادامه دیدارهای اعضای دولت دوازدهم با رییس جمهور منتخب، حسینعلی امیری، لعیا جنیدی و معصومه ابتکار با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با وی دیدار و گزارش‌هایی از آخرین وضعیت دستگاه‌های تحت مدیریت خود ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، در ادامه دیدارهای اعضای دولت دوازدهم با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، امروز چهارشنبه، حسینعلی امیری، لعیا جنیدی و معصومه ابتکار با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با وی دیدار و گزارش‌هایی از آخرین وضعیت دستگاه‌های تحت مدیریت خود ارائه کردند.

حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

امیری در این دیدار با تبریک انتخاب وی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین اقدامات و برنامه‌های معاونت پارلمانی ارائه کرد.

رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از تبریک معاون امور مجلس رئیس جمهور و ادائه گزارش وی، سطح هماهنگی و تعامل سازنده مجلس و دولت را در نسبت مستقیم با میزان موفقیت در حل مشکلات مردم دانست و گفت: مردم نباید برای فعالیت‌های خود گرفتار پیچ و خم‌های اداری و معطل اخذ مجوزهای مختلف شوند.

رئیس جمهور منتخب همچنین بر لزوم هماهنگی معاونت‌های حقوقی و پارلمانی در تمام دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با وی دیدار و گفتگو کرد.

جنیدی در این دیدار با تبریک انتخاب رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات و برنامه‌های معاونت حقوقی ریاست جمهوری ارائه کرد.

رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از تبریک معاون حقوقی رئیس جمهور و ارائه گزارش وی گفت: باید از همه ظرفیت‌های حقوقی در عرصه بین‌الملل برای دفاع از حقوق ملت ایران بیش از پیش بهره بگیریم.

رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه مجموعه حقوقی دولت باید از اقتدار لازم برای ساماندهی امور حقوقی در ساختار دولت برخوردار باشد، اضافه کرد: اختلافات داخلی دستگاه‌های اجرایی باید با استفاده از ظرفیت قانون اساسی و در درون دولت حل و فصل شود.

رئیسی، تنقیح مقررات و آیین‌نامه‌های دولتی را ضروری دانست و اظهار داشت: دستگاه‌های مسئول در این زمینه در دولت و مجلس باید با همکاری یکدیگر اقدام بسیار مهم تنقیح قوانین را با سرعت بیشتر پیگیری کنند.

معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ظهر امروز چهارشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

ابتکار در این دیدار با تبریک انتخاب وی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت برنامه‌ها و اقدامات معاونت تحت مدیریت خود ارائه کرد.

رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از ارائه گزارش وی گفت: باید ضمن حمایت جدی‌تر از نهادها و تشکل‌های مردم‌نهاد حوزه زنان، از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این تشکل‌ها بیشتر از قبل بهره گرفت.

رئیس جمهور منتخب با تاکید بر اینکه رعایت عدالت جنسیتی همواره در جمهوری اسلامی مورد توجه بوده، افزود: در دولت سیزدهم علاوه بر تلاش جدی برای ارتقای توانمندی‌های زنان، از ظرفیت آنان در اداره امور و بخش‌های مختلف استفاده خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 505791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.