انتشار فراخوان هشتمین سمینار بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی

فراخوان هشتمین سمینار بین المللی نمایش‌های آیینی و سنتی در دو بخش با رویکردهای کلاسیک و نظریه‌ها و روش‌شناسی‌های نوین منتشر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، ستاد برگزاری هشتمین سمینار بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی همزمان با برگزاری بیستمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی با دعوت از پژوهشگران داخلی و خارجی در حوزه نمایش‌های آیینی_ سنتی، نشست‌های علمی_ تحقیقاتی خود را در دو بخش با رویکردهای کلاسیک و نظریه‌ها و روش شناسی های نوین، تطابق‌های علمی جهان شمول و نگاه به آینده (آینده‌پژوهی) برگزار خواهد کرد.

پژوهشگران و علاقمندانِ شرکت در سمینار تا تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به سایت ایران تئاتر نسبت به تکمیل فرم تقاضا و بارگذاری مدارک لازم اقدام کرده و کد رهگیری دریافت کنند. چکیده مقالاتِ پذیرفته شده، ده روز بعد یعنی در تاریخ ۲۵ مرداد ماه اعلام خواهد شد و پژوهشگران تا پایان شهریور ماه برای ارسال مقاله کامل فرصت خواهند داشت.

به مقالات پذیرفته شده برای ارائه در سمینار با توجه به ارزیابی هیأت علمی سمینار و سطح کیفی مقاله، حداقل ۲۵ و حداکثر ۴۰ میلیون ریال کمک هزینه (حق التالیف) پرداخت خواهد شد و به صاحبان مقاله‌های پذیرفته شده، گواهی شرکت در سمینار داده می‌شود.

هشتمین سمینار بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی به صورت ارائه‌های حضوری و مجازی مقالات (سخنرانی و پوستر) و برگزاری میزگردها و کارگاه‌ها در هفته پایانی مهرماه و دبیری حمیدرضا اردلان برگزار می‌شود و مقالات ارائه‌شده در قالب مجموعه کتاب به چاپ خواهند رسید.

کد خبر 505728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.