بهره‌برداری از پارکینگ ۱۰ طبقه پرستار مشهد تا ۲۵ تیرماه

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار مشهدگفت: پارکینگ ۱۰ طبقه پرستار ۲۵ تیرماه آماده بهره برداری می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی اظهار کرد: یکی از معضلات ترافیکی شهر مشهد، محدوده احمد آباد، محتشمی و خیابان پرستار است که با توجه به تمرکز مطب پزشکان مشکلاتی را برای زائران و مجاوران ایجاد کرده است.

وی افزود: با توجه به این مشکل و کمبود پارکینگ در این محدوده احداث پارکینگ طبقاتی پرستار در خیابان احمد آباد طی چند سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و عملیات اجرایی آن طی سه سال گذشته آغاز شد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد با بیان اینکه پارکینگ پرستار واقع در نبش پرستار یک دارای ظرفیت پارک ۲۴۵ خودرو است، اظهار کرد: این پارکینگ در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۰ هزار مترمربع در ۱۰ طبقه احداث شده است که دو طبقه آن در زیرزمین قرار دارد.

وی با اشاره به هزینه ۵۶ میلیارد تومانی ساخت پارکینگ پرستار، گفت: در حال حاضر عملیات عمرانی و تجهیز این پارکینگ مراحل پایانی خود را می‌گذراند و طبق برنامه‌ریزی های انجام شده، تا ۲۵ تیرماه آماده بهره برداری خواهد شد.

کاظمی ادامه داد: با توجه به حضور مطب پزشکان در محدوده خیابان پرستار و محتشمی تعداد زیادی از مردم برای درمان به این منطقه مراجعه می‌کنند که به دلیل کمبود پارکینگ با مشکلاتی روبرو می‌شوند، لذا از همشهریان تقاضا می‌شود تا حد امکان از سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنند، تا ظرفیت پارکینگ‌ها هر چه بیشتر در اختیار افراد دارای بیماری و ناتوان که حتماً باید از خودرو برای مراجعه به پزشک و بیمارستان‌های اطراف مراجعه کنند قرار گیرد.

کد خبر 505708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.