جزئیات برگزاری آزمون جامع گردشگری اعلام شد

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و مطالعات گردشگری گفت: آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ۱۵ مرداد جاری همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی، زاهد شفیعی با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام از متقاضیان این آزمون از ۱۲ تیر جاری آغاز شده و تا ۲۸ تیر ادامه خواهد داشت و این زمان قابل تمدید نخواهد بود.

وی افزود: افرادی که دوره‌های آموزش حضوری و یا غیرحضوری خود را پیش از این در مؤسسات آموزش گردشگری گذرانده‌اند برای شرکت در این آزمون باید در سامانه ثبت‌نام و تمام فرایند آن شامل ثبت مشخصات فردی، تائید مؤسسه آموزشی، تائید اداره‌کل میراث استان و واریز وجه و نهایتاً اخذ کد رهگیری را طی کنند. داوطلبان در صورت بروز هرگونه مشکلی در روند ثبت‌نام، می‌توانند سوالات را علاوه بر مؤسسات آموزشی خود از ادارات کل استان متبوع خویش بپرسند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و مطالعات گردشگری ادامه داد: این آزمون به صورت استانی در ۷ دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری، مدیرفنی طرح تطبیق ضوابط تأسیسات گردشگری، کارشناس ارزیابان طرح تطبیق ضوابط تأسیسات، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت‌گردی، راهنمایان زمین گردشگری (ژئوتوریسم) برگزار می‌شود.

کد خبر 505697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.