لایروبی روزانه کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی مشهد

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از لایروبی روزانه بیش از یک هزار متر طول از کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی در کلانشهر مشهد خبر داد.

سید محسن رهنمایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به رشد و توسعه روز افزون کلانشهر مشهد و توسعه زیرساخت‌های شهری نظیر شبکه جمع آوری آب‌های سطحی، لایروبی و نگهداری مداوم این شبکه گسترده همواره یکی از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری بوده که در این راستا با استفاده از اکیپ‌های مختلف در مناطق ۱۳ گانه شهری تلاش شده این شبکه گسترده در تمام طول سال لایروبی شود.

وی افزود: در سال ۱۳۹۹ در مجموع بالغ بر ۲۸۰ هزار متر طول از کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی در شهر مشهد به طور کامل لایروبی شد که بیشترین میزان لایروبی به ترتیب در مناطق سه، چهار و هفت شهرداری مشهد صورت گرفته است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: از ابتدای سال جاری نیز به طور مستمر روزانه بیش از یک هزار متر طول از کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی در مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد لایروبی شده و پیش‌بینی می‌شود تا قبل از آغاز فصل بارش‌های سال جاری در پاییز و زمستان، بیشتر کانال‌های شهری کلانشهر مشهد لایروبی شود.

کد خبر 505670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.