تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ققنوس

دبیر اجرایی اولین جشنواره عکاسی و نقاشی ققنوس از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره به مدت پنج روز دیگر و تا ۲۰ تیرماه سال جاری خبر داد.

امین زحمتکش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اهمیت حضور پرندگان در محیط زیست شهری و آگاه سازی شهروندان نسبت به لزوم حمایت از این مخلوقات ارزشمند پروردگار باعث شد تا در سال گذشته با محوریت معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، فراخوان اولین جشنواره عکاسی و نقاشی "ققنوس" با هدف حمایت از زیست پرندگان شهر مشهد منتشر شود که در همین راستا مقرر شد تا ۱۵ تیرماه سال جاری، هنرمندان و علاقمندان بتوانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: با توجه به زمان اعلام شده، در مجموع بیش از ۳ هزار اثر عکاسی و نقاشی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که با توجه به استقبال بی نظیر هنرمندان و شهروندان از برگزاری این جشنواره هنری و درخواست تمدید مهلت ارسال آثار، مقرر شد تا ۲۰ تیرماه سال جاری تمدید شود.

دبیر اجرایی اولین جشنواره عکاسی و نقاشی ققنوس افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در موضوعات کبوتر حرم، پرندگان شهر مشهد و حمایت از پرندگان به ویژه در روزهای سرد زمستان در بخش عکاسی در دو سطح عکاسی حرفه‌ای و عکاسی موبایلی و بخش نقاشی در دو سطح نقاشی بزرگسالان و نقاشی کودکان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: هنرمندان، علاقمندان و شهروندان مشهدی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه نامه شرکت در این جشنواره به آدرس اینترنتی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد به نشانی services.mashhad.ir مراجعه کنند و آثار خود را از طریق اپلیکیشن‌های پیام رسان به دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۹۳۹۶۸۵۶۱۸۵ ارسال کنند.

کد خبر 505652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.