سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی اوایل مردادماه افتتاح می‌شود

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه از سال ۹۰ تاکنون ۴۵۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان (غیر از هزینه‌های آزادسازی) هزینه شده است، گفت: تا اوایل مردادماه سال جاری سالن اصلی این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مصوبات جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر که امروز در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز در ارتباط با آزادسازی مسیرهای باقی مانده حدفاصل کیلومتر چهارم تا هفتم حلقه حفاظتی شهر تصمیماتی اتخاذ شد تا به همت مدیر منطقه ۱۵ شهرداری این اقدامات در زمان مقرر انجام شود.

وی افزود: در این جلسه همچنین قرار شد زیر گذر قهجاورستان و خیابان‌های منتهی به آن تا اوایل مردادماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد عملیات اجرایی کیلومتر ۲۷۰۰ تا چهارم رینگ حفاظتی شهر همچنین کیلومتر ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ رینگ چهارم آغاز و آزادسازی‌های مربوطه توسط شهرداری منطقه انجام شود که امیدواریم با حل مشکلات مالی حرکتی شتاب دهنده برای تکمیل پروژه انجام شود.

وی با اشاره به پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان، افزود: در این پروژه ۹۰ هزار مترمربع خیابان سازی انجام، هشت ویلا و ۲۴ دفتر اداری احداث، موتورخانه تجهیز و محوطه‌سازی و روشنایی پروژه انجام شده است.

مظفر با بیان اینکه از سال ۹۰ تاکنون ۴۵۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان (غیر از هزینه‌های آزادسازی) هزینه شده است، گفت: تا اوایل مردادماه سال جاری سالن اصلی این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: پایان تیرماه سال جاری در مناطق چهار، هفت و ۱۴ شهرداری اصفهان پروژه‌هایی آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است که برنامه‌ریزی مربوط به آن در جلسه امروز انجام شد.

کد خبر 505640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.