استقلال ۲ _ ۱ تراکتور/ یاران مجیدی تی تی هارا از پیش رو برداشتند

تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف استقلال رفت که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز سه شنبه _ ۱۵ تیرماه_ تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

استقلال و تراکتور

ورزشگاه: آزادی

داوران: پیام حیدری، سعید علی نژادیان، فرهاد مروجی و عبدالنبی پورخلف

ناظر داوری: محسن ترکی

ترکیب تیم فوتبال استقلال: سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، سیداحمد موسوی، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمد رضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، هادی محمدی، پیمان کشاورز، علی فتحی، محمد عباس‌زاده، محمد قنبری، میلاد فخرالدینی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی و بهزاد سلامی

سرمربی: فیروز کریمی

کارت زرد:

تراکتور: محمد عباس زاده (دقیقه ۳۵)، محمدرضا اخباری (دقیقه ۵۵)، بهزاد اسلامی (دقیقه ۹۰)

استقلال: محمد نادری (دقیقه ۴۵+ ۷)، عارف غلامی (دقیقه ۷۳)

کارت قرمز: _

گل‌ها:

استقلال: گل به خودی هادی محمدی (دقیقه ۵۴)، مهدی قائدی (دقیقه ۵۸)

تراکتور: امین اسدی (دقیقه ۹۲)

شرح بازی: تراکتور با وجود کمبود بازیکنی که دارد پیمان کشاورز را هم در دقیقه ۱۷ به علت مصدومیت از دست داد و سعید ایران خواه جای او را پر کرد. تا دقیقه ۲۶ استقلال صاحب توپ است ولی موقعیت خطرناکی ایجاد نکرده است. نیمه اول جذابی شاهدی نیستیم. داور سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که به علت از جریان افتادن بازی، وقت اضافه تا هفت دقیقه طول کشید ولی دو تیم با تساوی صفر بر صفر به رختکن رفتند.

در نیمه دوم تراکتور عملکرد بهتری نسبت به نیمه اول دارد و ایجاد موقعیت می‌کند. استقلال در دقیقه ۵۴ با اشتباه بازیکنان تراکتور و گل به خودی هادی محمدی به گل اول بازی رسید. تراکتور برای جبران گل خورده تلاش می‌کند که در دقیقه ۵۸ روی اشتباه اخباری، مهدی قائدی گل دوم بازی را به ثمر رساند. استقلال عقب کشیده تا از گل‌های زده دفاع کند و چشم به ضد حملات دارد، تراکتور تا دقیقه آخر بازی برای جبران گل خورده تلاش می‌کند، داور پنج دقیقه وقت اضافه برای نیه دوم در نظر گرفت که تعویض‌های فیروز کریمی جواب می‌داد و امین اسدی در دقیقه ۹۲ گل اول تراکتور را به ثمر رساند که در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۴: شوت قائدی از پشت محوطه جریمه تراکتور با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: بازیکن استقلال توپی روی در وازه تراکتور ارسال کرد که ضربه سر ارسلان مطهری با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۲+۴۵: اشتباه بازیکن تراکتور باعث شد توپ به ارسلان مطهری برسد، این بازیکن در موقعیت تک به تک با اخباری گرفت که خروج به موقع دروازه بان تراکتور و تکل هادی محمدی باعث شد توپ به بیرون برود.

دقیقه ۴۶: شوت پیمان بابایی از راه دور با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: شوت بازیکن تراکتور از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: اشتباه دیگر از فخرالدینی بازهم قائدی را صاحب توپ کرد که ضربه این بازیکن پس از جا گذاشتن هادی محمدی با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: دروازه استقلال روی ارسال از روی نقطه کرنر بازیکن تراکتور تهدید شد ولی گلی را برای این تیم نداشت.

شرح گل:

دقیقه ۵۴: فخرالدینی در محوطه جریمه تراکتور می‌خواست توپ را به اخباری برساند که رو اشتباه این دروازه بان مهدی قائدی زود تر به توپ رسید و ضربه چیدی به سمت دروازه تراکتور زد، هادی محمدی که برای دفع کردن توپ تلاش می‌کرد باعث شد ضربه که می‌زند وارد دروازه تیم خود شود و گل اول برای استقلال ثبت شود.

دقیقه ۵۸: اخباری شروع بازی خوبی نداشت و ریگی، قائدی را در موقعیت گل قرار داد که این بازیکن هم پس از عبور از دو مدافع تراکتور برای دومین بار دروازه تراکتور را باز کند.

دقیقه ۹۲: ارسال سیدابوالفضل رزاق پور توپی روی دروازه استقلال ارسال کرد که امین اسدی با یک ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد.

کد خبر 505550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.