فولاد صفر _ پرسپولیس صفر/ سرد، کسل‌کننده و به نفع سپاهان!

فولاد و پرسپولیس از ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه در ورزشگاه فولادآرنا به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این دیدار توپی از خط دروازه‌ها نگذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس امشب در اهواز میهمان فولاد بود و این مسابقه سرد و کسل کننده نتیجه‌ای بهتر از تساوی برای دو تیم در بر نداشت. با این نتیجه سرخ‌ها موفق نشدند از فرصت توقف سپاهان برای افزایش اختلاف خود ایجاد کنند.

هفته بیست و ششم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس

ورزشگاه: شهدای فولاد (فولاد آرنا)، اهواز

تماشاگر: -

گل‌ها: -

اخطار: محمد آبشک (دقیقه ۴۵- از فولاد)، شهریار مغانلو (دقیقه ۴۵ - از پرسپولیس) - وحید امیری (دقیقه ۶۳- از پرسپولیس) - آیاندا پاتوسی (دقیقه ۶۵- از فولاد) - احسان مرادیان (دقیقه ۹۰ +۴- از فولاد)

اخراج: -

فولاد خوزستان: احسان مرادیان، سینا شاه عباسی (دقیقه ۸۳- مهران موسوی)، موسی کولیبالی، صالح حردانی، وحید حیدریه، محمد آبشک، پاتوسی (دقیقه ۸۶- محمد قاسمی نژاد)، احمد عبدالله زاده (دقیقه ۸۶- سید محمد میری)، ساسان انصاری، شیمبا، محمدرضا عباسی (دقیقه ۷۷- فرشاد احمدزاده)

سرمربی:

پرسپولیس تهران: حامد لک، حسین کنعانی، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نورالله‌ی، احسان پهلوان، امید عالیشاه (دقیقه ۷۱، سیامک نعمتی)، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر (دقیقه ۸۳- مهدی عبدی) ، شهریار مغانلو (دقیقه ۵۹ - وحید امیری)

سرمربی: یحیی گل محمدی

داور: سید وحید کاظمی

شرح بازی:

دو تیم بازی را محتاطانه شروع کردند اما به پرسپولیسی‌ها تسلط بیشتری بر توپ و میدان دارند. با گذشت زمان بازیکنان میزبان جلوتر آمدند اما حملات‌شان چندان زهردار نبود. در ادامه نیز اتفاق خاصی نیافتاد تا این نیمه اول سرد و کسل کننده به پایان برسد و دو تیم منتظر نیمه دوم باشند.

نیمه دوم را فولادی‌ها بهتر آغاز کردند و از مالکیت بیشتری برخوردار بودند. با رسیدن به میانه‌های نیمه دوم شاگردان گل محمدی دوباره برتر میدان شدند و آرام آرام تنگه محاصره را روی فولادی‌ها تنگ می‌کردند اما نفوذ به دفاع فولاد بسیار دشوار می‌رسد.

در پایان هم روند بازی به همین شیوه پیگیری شد تا بازی با همان تساوی بدون گل خاتمه یابد.

دقایق حساس:

نکات ویژه:

* دقیقه ۲۴ بازی متوقف و توپ که کم باد بود، تعویض شد.

* آبشک در دقیقه ۴۳ با خطا جلو حمله پرسپولیسی‌ها را گرفت و بعد از آن با مغانلو در گیر شد.

کد خبر 505549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.