وام طرح ملی مسکن ۲۵۰ میلیون تومان شد

معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش وام طرح ملی مسکن به ۲۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: هزینه ساخت هر مترمربع واحد طرح ملی مسکن چهار میلیون تومان است.

به گزارش ایمنا، حبیب‌الله طاهرخانی در مراسم مبهره‌برداری وکلنگ‌زنی ۲,۲۰۰ میلیارد تومان پروژه زیربنایی در شهر جدید پردیس، اظهار کرد: از زمان تشکیل شهرهای جدید ۴۵۷ پروژه زیرساختی ر شهرهای جدید ایران اجرا شده که از این تعداد ۱۶۰ پروژه در سال‌های ۹۸ و ۹۹ اجرا شده است.

وی با بیان اینکه طی سال ۹۸ و ۹۹ با بخش خصوصی ۱۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه خدمات زیربنایی و روبنایی قرارداد مشارکتی امضا شد، تصریح کرد: رشد جمعیت در شهرهای در مقایسه با متوسط کشور ۷ برابر است و تمام خدمات زیربنایی و روبنایی این شهرها تأمین شده و می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران گفت: در شهرهای جدید شهرک‌سازی انجام می‌شود، چراکه عرضه مسکن نیازمند زمین برنامه‌ریزی شده دارد که کار ساده‌ای نیست.

طاهرخانی تصریح کرد: با حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی در شهرهای جدید ۱۲۵ هزار مسکن طرح ملی مسکن در دست ساخت است.

وی از افزایش وام طرح ملی مسکن به ۲۵۰ میلیون تومان خبر داد و اضافه کرد: این میزان تسهیلات با توجه به هزینه ساخت هر متر مربع چهار میلیون تومانی، حدود ۵۰ درصد هزینه‌های ساخت واحدهای طرح مذکور را تأمین می‌کند.

منبع: تسنیم

کد خبر 505529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.