عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ تیرماه

در این بسته خبری از بروزرسانی نقشه‌های کاربری‌ شهر قزوین تا ساماندهی کانکس‌های فروشگاهی ساری و مانور اطفا حریق در ساختمان‌های بلند مرتبه بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بروز رسانی نقشه‌های جدید کاربری‌های شهر قزوین

کیومرث فدائی‌فر، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: نقشه کاربری‌های مختلف شهر قزوین در محیط GIS بروز رسانی شد.

عملیات رنگ‌آمیزی سرعت گیرهای قدس

رضا صداقت، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قدس از آغاز عملیات رنگ‌آمیزی سرعت گیرهای سطح شهر قدس به منظور استانداردسازی و ارتقای سطح ایمنی معابر عمومی شهر خبر داد.

اضافه بنای ساختمان آتش نشانی ۱۷ شهریور احداث می‌شود

فرزین فرشاد، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس با اشاره به اختصاص اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان برای احداث اضافه بنای ساختمان آتش‌نشانی ۱۷ شهریور، اظهار داشت: پروژه احداث اضافه بنای ساختمان آتش نشانی ۱۷ شهریور به متراژ ۲۰۰ متر و با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

ساماندهی کانکس‌های فروشگاهی ساری

یاسر علیزاده سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ساری اظهار داشت: عدم رعایت فاصله قانونی و ایجاد سد معبر در اطراف کانکس‌های فروشگاهی از معضلاتی است که آلودگی‌های بصری را به دنبال دارد، از این رو با تشکیل تیم نظارتی همواره در صدد رفع این معضل هستیم.

کمک دو هزار و ۶۰۰ میلیارد ریالی به شهرداری های آذربایجان غربی

محمد عابدی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال کمک دولتی طی یک سال گذشته به شهرداری‌های استان پرداخت شده است.

جشنواره مردمی شهر خوب - پاکبان خوب در نیشابور

اولین جشنواره مردمی شهر خوب - پاکبان خوب با حضور معاون شهرداری‌ها و مدیران ارشد سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، شهردار و مدیران شهرداری نیشابور، همچنین اعضای شورای شهر و منتخبین ششمین دوره‌ی شورای اسلامی شهر؛ با پوشیدن لباس پاکبانان به صورت نمادین انجام شد و آنان در کنار پاکبانان اقدام به رفت و روب منطقه گردشگری کردند.

احیای بیش از ۱۱۰۰ واحد مسکونی فرسوده در سمنان

مهدی عبوری، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال‌های گذشته، بیش از یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی فرسوده در سمنان احیا شد که این رویه اصولی باید با جدیت تمام ادامه پیدا کند.

مانور اطفا حریق در ساختمان‌های بلند مرتبه بجنورد

مجید گریوانی، رئیس سازمان آتش نشانی بجنورد از برگزاری مانور اطفا حریق در ساختمان‌های بلند مرتبه خبر داد و گفت: ۱۲۰ آتش نشان در این دوره حضور دارند.

اجرای ۲۲۶ پروژه در کاشمر

جعفر سلیمانی، دبیر ستاد بازآفرینی شهری کاشمر گفت: این ستاد امسال ۲۲۶ پروژه با ۲۶۲ میلیارد تومان اعتبار در این شهر اجرا می‌کند.

اعتبارات شهرستان دیر کافی نیست

کریم علی حسنی، فرماندار شهرستان دیر اظهار داشت: اگر چه حجم کمبودها و نواقص زیرساختی در شهرستان به گونه‌ای است که بودجه‌های تعیین شده جوابگو نیست با این حال امسال اعتبارات تملک دارایی شهرستان دیر ۶۲ میلیارد تومان و نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

کد خبر 505499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.