بهترین شهرهای دوستدار دوچرخه در اسپانیا

مالاگا، شهری در بخش خودمختار اندلس در جنوب کشور اسپانیا، به زودی میزبان رویدادی بزرگ خواهد بود که برای دومین بار در کشور به منظور گرد هم آوردن مقاماتی از شهرهای دوستدار دوچرخه برای قدردانی از اقدامات موفق آنان در این زمینه برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در رویدادی که قرار است هشتم ماه ژوئیه در مالاگا برگزار شود، جوایز ارزشمندی به مدیران بهترین شهرهای دوستدار دوچرخه کشور اعطا خواهد شد. مقامات این شهرها بدون شک افرادی با بهترین نوآوری‌ها خواهند بود که توانسته‌اند با ایده‌ها و تلاش‌های خود ایده‌هایی منحصر به فرد برای دوچرخه‌سواری ارائه دهند و هر روز بر تعداد افرادی بیافزایند که به سمت اتخاذ این نوع تردد سبز روی آورده‌اند.

اگرچه هنوز زمان جشن بزرگ معرفی شهرهای دوستدار دوچرخه اسپانیا فرا نرسیده است، اما مقامات ارشد اسپانیا نام این شهرها را در رسانه‌های مختلف عنوان کرده‌اند.

پنتبدار عنوان موفق‌ترین شهر در زمینه مدیریت و تعهد شهری دوستدار دوچرخه اسپانیا در سال ۲۰۲۱ را از آن خود کرده که البته تلاش‌های بی‌وقفه مقامات محلی برای طراحی و توسعه ابزارهای لازم جهت ارتقا استفاده از دوچرخه عامل اصلی این موفقیت به شمار رفته است.

استان گیپوسکوا در شمال اسپانیا نیز از نظرزیرساخت‌های دوچرخه‌سواری و ارائه خدمات مورد نیاز برای کاهش ترافیک مسیرها و افزایش امنیت و راحتی کاربران توانست بیشترین امتیاز را از آن خود کند و در لیست موفق‌ترین مناطق دوستدار دوچرخه در کشور قرار گیرد.

در زمینه آموزش و ترویج دوچرخه‌سواری، اعضا شورای شهر پامپلونا توانستند به دریافت بیشترین امتیاز نائل شوند؛ مقامات شهر تلاش خود برای از میان برداشتن موانع موجود بر سر راه دوچرخه‌سواری و ارائه ۱۵ نرم‌افزار به کاربران را عامل اصلی موفقیت خود فرض کرد ه‌ا ند.

شهردار تورنت نیز با کسب بیشترین امتیاز در زمینه اقتصاد دوچرخه خود را برای دریافت جایزه در هشتم ماه ژوئیه آماده کرده و موفقیت خود را مدیون تلاش‌هایش برای ترویج فعالیت‌های اقتصادی مربوط به بخش دوچرخه، که بر توسعه اقتصادی محلی نیز تأثیر می‌گذارد، دانسته است.

کد خبر 505497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.