هورزنس میزبان یک مرکز فرهنگی جدید

شهردار هورزنس، واقع در شرق شبه‌جزیره یوت لاند در دانمارک، از احداث یک مرکز فرهنگی جدید در شهر خبر داده و اعلام کرده است این پروژه با هدف برآورده کردن نیازهای جوانان اجرا خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جوانان هورزنس تا چند ماه آینده می‌توانند در یک مرکز فرهنگی جدید به نام Platform K گرد هم‌ آیند و به انجام فعالیت‌های فرهنگی مورد علاقه خود نظیر موسیقی، تئاتر و نقاشی بپردازند. ساخت این مرکز فرهنگی قبلاً آغاز شده است با این حال مدیران شهر از افتتاح آن در تاریخ سوم ماه سپتامبر سال جاری خبر داده‌اند. این سازه منحصر به فرد، در پی انتقادات بیشمار جوانان از نبود مکانی ایمن و زیبا برای انجام فعالیت‌های فرهنگی طراحی شده است.

هورزنس میزبان یک مرکز فرهنگی جدید

جوانان هورزنس می‌توانند در مرکز فرهنگی پلتفرم K، علاوه بر انجام فعالیت‌های مورد علاقه خود، در رویدادهایی نظیر موسیقی‌های زنده، سخنرانی‌هایی که توسط بزرگان فرهنگ شهر برگزار می‌شود و هنرهای نمایشی شرکت کنند علاوه بر این افراد علاقمند می‌توانند سالن‌های متعدد پلتفرم K را برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی، جلسات کاری یا تمرین‌های گروهی از مدیر مرکز رزرو کنند. جالب است بدانید که یکی از این سالن‌ها به امکانات پیشرفته موسیقی مجهز خواهد بود و در نتیجه، مردم هورزنس می‌توانند در آنجا و البته پس از کسب اجازه، به تمرین خوانندگی و موسیقی بپردازند.

مقامات هورزنس جوانان شهر را به ایده‌پردازی برای ایجاد فضاهای بیشتر در این مکان دعوت کرده و از آن‌ها خواسته است نیازهای خود را از مرکز فرهنگی جدید شهر ابراز کنند.

کد خبر 505491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.