۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
جنگی با طعم انتقام!

دو تیم اسپانیا و ایتالیا درحالی بازی نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ را مقابل هم برگزار میکنند که لاجوردی ها در پی انتقام از لاروخا هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب سه شنبه ۱۵ تیر ماه مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ آغاز می‌شود که اسپانیا و ایتالیا حساس‌ترین بازی این مرحله را در ورزشگاه ومبلی لندن با سوت فلیکس فریش آلمانی برگذار می‌کنند.

این بازی، دوئلی با عطر و طعم قدیمی در ومبلی افسانه‌ای است که هر دو در جستجوی رزرو بلیط دیدار نهایی در بازی بزرگ یکشنبه آینده خواهند بود. روبرتو مانچینی و لوئیس انریکه الگوهای و سلایق مشابه به هم دارند وجه اشتراک آن‌ها علاقه به فوتبال هجومی است.

لوچو از ابتدا مشخص بود. دقیقاً منشأ پروژه او و اولین حضورش در ومبلی، سال سال ۲۰۱۸ بود، جایی که او اولین حضورش به عنوان مربی در این استادیوم را سپتامبر همان سال تجربه کرده است.

در آن سمت، لاجوردی‌ها به شکل معجزه واری بازی می‌کنند. آنها بالای ۳۰ بازی است که با مانچو شکست نخورده‌اند. بله، آن‌ها بسیار تغییر کرده اند، اما هدف این تیم که برایشان موفقیت به عمل آورده، استفاده از روش ۴-۳-۳ است که حتی انریکه هم در بارسلونا مورد استفاده قرار می‌داد و موفقیت‌های بزرگی کسب کرد. این روش مبتنی بر انجام بازی هجومی، فشار بسیار بالا و ایجاد خطر و موقعیت‌های مداوم در منطقه رقیب است.

سبک تیکی تاکای بارسا که ماتادورها را سر زبان‌ها انداخت و آنها را به قهرمانی اروپا و جهان رساند، انریکه حالا دوباره کاری کرده که فقط یک قدم با یک عنوان مهم فاصله داشته باشد. البته شکست ناپذیری آبی‌ها نشان می‌دهد که تیم برنده امشب چندان هم مشخص نیست.

لاروخا در برابر کرواسی و سوئیس دو پیروزی بزرگ را پشت سر گذاشته است، دو رویارویی که باعث بهبود بازیکنانی شده که در زندگی حرفه‌ای خود چنین شرایطی تجربه نکرده اند. جوانانی مثل پدری که برای اولین بار به این مرحله از یک رقابت ملی مهم رسیده اند.

این بازی یادآور فینال یورو ۲۰۱۲ لیگ ملت‌های اروپا هم است، جایی که اسپانیا در ضربات پنالتی، ایتالیا را از سر راه کنار زد، و برای دومین بار فاتح این‌رقابت ها شد. حالا مانچینی برای انتقام آن اتفاق آماده‌ی آماده است.

نمایش‌های دلپذیر، صدرنشینی در گروه A و عبور از سد اتریش و بلژیک، آنها را به یکی از تیم‌های دوست داشتنی و قابل احترام یورو ۲۰۲۰ تبدیل کرده و حالا فقط یک گام برای رقم زدن یک شگفتی فاصله دارند..

کد خبر 505479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.