فولاد - پرسپولیس/ عملیات فتح کارون

سرخ پوشان پایتخت امشب(سه شنبه ) میهمان فولاد خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ پوشان پایتخت از ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه امشب سه شنبه - ۱۵ خرداد ماه - در اهواز میهمان فولاد هستند. پرسپولیسی‌ها به خوبی می‌دانند کارشان تا چه اندازه دشوار است و کیلومترها آن طرف تر در اصفهان، نویدکیا و شاگردانش انتظار لغزش پرسپولیس را می‌کشند. این نبرد حساس برای فولادی‌ها نیز اهمیت خاصی دارد چرا که برای ماندن در کورس سهمیه راهی به جز کسب حداکثر امتیازات باقی مانده تا پایان فصل را ندارند تا در صورت لغزش استقلال و یا کسب سهمیه این تیم از جام حذفی، برای حضور در پلی آف لیگ قهرمانان شانس داشته باشند.

شاید آخرین مانع!

شاگردان یحیی گل محمدی از دو هفته قبل با توقف سپاهان در برابر همین فولاد، توانستند فاصله‌ای دو امتیازی با طلایی‌پوشان اصفهانی ایجاد کنند تا سرنوشت قهرمانی را خودشان رقم بزنند. این دیدار بی شک سخت‌ترین دیدار باقی مانده پرسپولیس در خارج از خانه است و با توجه به این که سرخ‌ها معمولاً در آزادی عملکرد بهتری نشان داده‌اند شاید این مسابقه بزرگترین مانع پیش روی یحیی و شاگردانش برای حفظ این اختلاف امتیاز با سپاهان باشد.

فولاد - پرسپولیس/ عملیات فتح کارون

سرخ‌ها البته در هفته‌های آینده پذیرای  تیم‌های آلومینیوم و تراکتور که هر دو مشابه فولاد در کورس سهمیه قرار دارند خواهد بود که می‌تواند همچنان امیدهای نویدکیا و شاگردانش را زنده نگه دارند. این در حالی است که سپاهان هم هفته‌های چندان آسانی را پیش رو ندارد علاوه بر دربی حساس با همشهری باید مقابل استقلال و پدیده در خارج از ورزشگاه خانگی دیدار کند.

جنجال و حاشیه؛ از کنعانی تا هاشمی نسب

بازی‌های پرسپولیس و فولاد در دو فصل گذشته همواره پرحاشیه، جنجالی و جذاب پیش رفته و آخرین رویداد حاشیه‌ای این نبرد کلاسیک فوتبال ایران، اتفاقات داوری دیدار رفت و واکنش‌ها از سوی کادر و بازیکنان دو تیم است. جایی که اعلام ضربه پنالتی به خاطر برخورد مشکوک توپ به دست کنعانی باعث شد تا فولاد بازی را به تساوی بکشاند و صدای اعتراض پرسپولیسی‌ها را بلند کند. با این وجود نطق آتشین مهدی هاشمی نسب، بازیکن سابق پرسپولیس و مربی کنونی فولاد، شعله حواشی را بلندتر کرد. حالا باید دید جنجال‌های دو سال گذشته آیا مسابقه امشب را هم در بر خواهد گرفت یا خیر؟

فولاد - پرسپولیس/ عملیات فتح کارون

طلسم فولاد در اهواز، این بار ستاره بخت نویدکیا؟

فولاد خوزستان که در آسیا خیلی زود کنار رفت و در جام حذفی به سد بزرگی به نام سپاهان برخورد کرده، چشم امیدی هم به لیگ برتر بسته است. فولاد رده ششمی یکی از هفت تیمی است که همچنان برای تصاحب جایگاه چهارم و حتی در صورت لغزش استقلال برای سومی شانس دارد.

نکته مهمی که باعث خواهد شد یحیی و شاگردانش شب سختی در فولاد آرنا را طی کنند، این است که فولاد در فصل جاری هرگز درون خانه بازنده نبوده و پرسپولیس برای نگه داری از برتری دو امتیازی نسبت به دیگر مدعی قهرمانی، نیاز به طلسم‌شکنی در ورزشگاه شهدای اهواز را دارد. جایی که فولاد با بازی تدافعی و بسته خود راه‌های گلزنی را روی حریفان تنگ کرده و هوا گرم تیر ماه خوزستان، نفس هر تیمی را بند می‌آورد.

فولاد - پرسپولیس/ عملیات فتح کارون

فولاد با لشکری از مصدومان مقابل پرسپولیس

نکونام در شرایطی پا به نبرد حساس خود با پرسپولیس می‌گذراد که مصدومان بسیاری زیادی دارد که این مسابقه را از دست داده‌اند. ایوب والی، زیبر نیک نفس، مهران موسوی، لوسیانو پری را و عارف غلامپور پنج بازیکن مصدوم فولاد هستند که به طور حتم بازی این تیم در برابر پرسپولیس را از دست خواهند داد همچنین آیاندا پاتوسی، صابر حردانی و سینا شاه عباسی دیگر بازیکنان فولاد هستند که وضعیت آنها هنوز مشخص نیست و به نظر می‌رسد در بازی با فولاد غایب باشند البته به نظر می‌رسد نکونام به پاتوسی در دیدار با مس استراحت داده تا در این مسابقه نفسگیر از او بهره گیرد.

کد خبر 505466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.