ثبت ۴۵۰ پرونده سلامت کارکنان شهرداری سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان از ثبت ۴۵۰ پرونده سلامت پرسنل خبر داد و گفت: از حدود یک هزار پرسنل شهرداری تا کنون برای ۴۵۰ نفر غربالگری سلامت انجام شده است.

علیرضا شربت‌دار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان این که هدف اصلی از تشکیل پرونده سلامت کارکنان شهرداری حفظ سلامت و پیشگیری از ابتلای بیماری است، اظهار کرد: شهرداری متولی حوزه سلامت و بهداشت نیست، اما رویکرد و نگاه اصلی تنها کمک به حفظ سلامت پرسنل است.

وی افزود: از اقداماتی که تا کنون در راستای تشکیل پرونده سلامت پرسنل شهرداری انجام شده است می‌توان به غربالگری و انجام آزمایش‌های پایه برای بررسی میزان سلامت عملکرد قلب، پایش فشار خون، قند خون و انجام آزمایشات کرونا اشاره کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان گفت: تاکنون برای ۴۵۰ نفر از پرسنل شهرداری پرونده سلامت تشکیل شده و غربالگری سلامت انجام شده است.

وی با اشاره به خدمات حوزه سلامت و مشاوره کارکنان، تصریح کرد: با گذشت یک سال از فعالیت مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری سمنان، توانسته است خدمات مناسبی را برای پرسنل فراهم کند.

شربت‌دار خاطرنشان کرد: انعقاد قرارداد همکاری با پزشکان متخصص و مراکز درمانی و کلینیک‌های تخصصی و کلینیک امام رضا (ع) نیروی انتظامی به عنوان کلینیک معین شهرداری، بستن قرارداد با مشاوران مجرب در حوزه‌های سلامت روان، خانواده و تحصیلی فرزندان، انجام آزمایشات دوره‌ای سلامت و غربالگری‌های دوره‌ای کرونا برای ۱۲۰۰ نفر از پرسنل از فعالیت‌های مهم این مرکز محسوب می‌شود.

وی با بیان این که ارتقای سطح سلامت پرسنل شهرداری در افزایش بهره‌وری نقش تعیین کننده‌ای دارد، به راه‌اندازی کلینیک تخصصی کارکنان شهرداری به عنوان مهمترین برنامه شهرداری در این حوزه اشاره کرد.

کد خبر 505465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.