تلاش سازمان لیگ کاراته جهت اخذ مجوز برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور

سرپرست سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته از رایزنی این سازمان برای اخذ مجوز جهت برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سعید خرمی گفت: با وجود اعلام لغو همه مجوزهای رقابت‌های قهرمانی کشور از سوی فدراسیون پزشکی و ورزشی در تلاش هستیم با رایزنی‌های لازم مجوز برگزاری این رقابت‌ها را اخذ کنیم.

وی افزود: به‌دلیل زمان اندک باقیمانده تا رقابت‌های قهرمانی جهان که قرار است در آبان ماه برگزار شود، در تلاش هستیم رایزنی‌هایی را با فدراسیون پزشکی و ورزشی انجام دهیم تا با اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی و همچنین افزایش تعداد روزهای رقابت‌ها، مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم.

خرمی ادامه داد: قطعاً اولویت نخست ما تأمین سلامتی کامل شرکت کنندگان و مربیان است اما با توجه به زمان اندک و همچنین الزام به برگزاری اردوها ناچار هستیم رقابت‌های انتخابی را برگزار کنیم به همین دلیل نامه نگاری‌های لازم را انجام دادیم و لزوم برگزاری رقابت‌های انتخابی را به اطلاع فدراسیون پزشکی و ورزشی رساندیم و اکنون منتظر اخذ مجوز مجدد هستیم.

خرمی افزود: به محض اخذ مجوز و یا راهکاری از سوی فدراسیون پزشکی و ورزشی، برنامه زمان بندی دقیق و نحوه اجرای پروتکل‌ها به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

کد خبر 505460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.