مجمع سالانه فدراسیون والیبال ۲۰ تیر برگزار می‌شود

مجمع سالانه فدراسیون والیبال ۲۰ تیر ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی از برگزاری مجمع عمومی سالانه فدراسیون والیبال به صورت آنلاین در تاریخ ۲۰ تیرماه در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک خبر داد. به گفته دبیر کل فدراسیون، نواب رئیس بانوان هیئت‌های استانی نیز در این مجمع حضور خواهند داشت.

دبیرکل فدراسیون والیبال در تشریح زمان و نحوه برگزاری مجمع گفت: هر سال در تیرماه مجمع سالانه فدراسیون والیبال همچون سایر فدراسیون‌ها برگزار می‌شود. بسیاری از مسائلی که نیاز به تصمیم‌گیری در مجمع عمومی را دارد، اعم از آئین‌نامه مسابقات، داوری و… در این جلسه مطرح خواهد شد. اما مواردی که نیاز به بررسی بیشتری دارد ولی در مجمع مطرح نمی‌شود، ممکن است به ارکان دیگری از فدراسیون همچون هیئت رئیسه تفویض شود.

تقوی ادامه داد: امسال مجمع عمومی فدراسیون را در روز یکشنبه (۲۰ تیرماه) ساعت ۱۰ صبح با حضور رؤسای هیئت‌های استانی و نمایندگان عضو مجمع برگزار می‌کنیم. به دلیل شرایط خاص کرونایی حاکم بر کشور، رؤسای هیئت‌ها به صورت آنلاین در این مجمع شرکت خواهند کرد. ضمن اینکه به دلیل محدودیت حضور افراد حاضر در مجمع، جلسه مذکور به صورت آنلاین از طریق سایت فدراسیون پخش زنده خواهد شد.

وی گفت: در راستای اهداف فدراسیون که توجه ویژه به والیبال بانوان است، تصمیم گرفته شده تا نواب‌رئیس بانوان هیأت‌های استانی هم در کنار رؤسای هیئت‌ها به صورت آنلاین در مجمع عمومی شرکت کنند. قطعاً زمانی در اختیار آن‌ها قرار داده خواهد شد تا نظرات‌شان را در خصوص مسائل جاری یا برنامه‌های آتی به اطلاع رئیس فدراسیون برسانند. تصمیمات نهایی اخذ شده در مجمع برای اجرا به کمیته‌های مختلف فدراسیون ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 505459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.