پیش بینی اجرای ۶ پروژه اصلاح هندسی در منطقه دو قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور رفع مشکلات ترافیکی در منطقه دو اجرای شش پروژه اصلاح هندسی در این محدوده از شهر پیش بینی شده است.

به گزارش ایمنا، و به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری در این باره گفت: افزایش استفاده شهروندان از وسایل نقلیه باعث ایجاد مشکلات و گره‌های ترافیکی در معابر سطح شهر قزوین می‌شود.


وی عنوان کرد: بنابراین در کنار فرهنگ سازی برای عدم استفاده از خودروهای تک سرنشین در ترددهای درون شهری و استفاده بیشتر از دوچرخه در مسافت‌های کوتاه باید راهکارهای برای رفع مشکلات ترافیکی لحاظ شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان اینکه یکی از راهکارهای مؤثر در این راستا اجرای پروژه‌های اصلاح هندسی است، تصریح کرد: براساس نیازسنجی‌های صورت گرفته شش پروژه اصلاح هندسی برای منطقه دو شهرداری قزوین پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در محدوده بلوار ارتباطات، محدوده جایگاه CNG نواب، تقاطع جاده لوله گاز- جاده نجف آباد، تقاطع بلوار شهید بهشتی- جاده نجف آباد، تقاطع بلوار میرعماد- خیابان شهید عباسپور اجرا می‌شود.
 

کد خبر 505448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.