۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
برنامه واکسیناسیون سنگاپور

کشور سنگاپور قصد دارد ۷۵ درصد جمعیت خود را تا اوایل ماه اکتبر واکسینه کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و جهش‌های زیاد آن، واکسیناسیون از اهمیت زیادی برخوردار شده است و محققان معتقدند که این کار میزان شیوع بیماری کووید -۱۹ و شدت آن را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

مقامات بهداشتی کشور سنگاپور اعلام کرده‌اند که تا تاریخ ۹ آگوست سال جاری حداقل دو سوم جمعیت این کشور واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد و تا اوایل ماه اکتبر نیز ۷۵ درصد افراد واکسینه خواهند شد.

گزارشات ارائه شده نشان می‌دهد که تقریباً ۳۷ درصد از جمعیت ۵.۶ میلیون نفری کشور سنگاپور تا کنون به صورت کامل واکسینه شده‌اند در حالی که کشورهای همسایه مانند اندونزی و مالزی به ترتیب تقریباً هشت و پنج درصد از جمعیت خود را واکسینه کرده‌اند. مردم در کشور سنگاپور یکی از واکسن‌های فایزر، مدرنا یا سینوواک را دریافت می‌کنند. افزایش میزان واکسیناسیون در این کشور به کاهش محدودیت‌های مرزی برای ورود مسافران و گردشگران به این کشور کمک شایانی می‌کند.

در ماه مه زمانی که میزان شیوع گونه دلتا ویروس کرونا در کشور سنگاپور افزایش یافت، مقامات دولتی این کشور قوانین و محدودیت‌های کرونا را افزایش دادند. برای نمونه، رستوران‌ها تعطیل شده بودند و افراد اجازه نداشتند در جمع‌های بیش از دو نفر حضور پیدا کنند. هم اکنون بعضی از این قوانین و محدودیت‌های کرونا در کشور سنگاپور کاهش یافته است.

کد خبر 505435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.